کد خبر : 1376070 | 10 آذر 1395 ساعت 10:20 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید کلوپ از جوان ترین گلزن تاریخ لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به بن وودبرن، بازیکن جوان لیورپول که شب گذشته با گلزنی اش به جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد توصیه کرد که بیش از حد تحت تاثیر این اتفاق قرار نگیرد.

تمجید کلوپ از جوان ترین گلزن تاریخ لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، وودبرن شب گذشته از روی نیمکت به میدان آمد و موفق شد گل دوم برتری 2-0 لیورپول مقابل برنلی را به ثمر برساند در حالی که تنها 17 سال و 45 روز سن دارد. پس از بازی کلوپ مدعی شد که این مهاجم جوان نباید بیش از حد تحت تاثیر این گل قرار بگیرد.

 

1160216

 


او گفت:" ما از توانایی های بن مطلع هستیم و اینکه چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. اولین کار من این است که به این بچه ها کمک کنم تا بتوانند در اوج باشند. خیلی کارها هست که باید انجام شود، مخصوصا اینکه او را تا جایی که می‌توانیم از جامعه دور کنیم. این کار بسیار دشواری است ولی در سوی دیگر، او را به تیم اضافه کرده ایم زیرا می‌خواهیم از او استفاده کنیم. این بدین معناست که وقتی در زمین است، اجازه دارد که گل بزند و خودش را برای موقعیت‌ها آماده کند و سانتر کند و ... . بنابراین همه چیز خوب است و من هم واقعا خوشحالم. تنها مشکل این است که کمی از شما(رسانه‌ها) می‌ترسم. برای همین است که در این مورد سعی می‌کنم چیزی نگویم. فکر کنید و کاری که می‌خواهید انجام دهید ولی چیزی مثل "بن وودبرن گلزن" ننویسید."

دیدگاه‌ها