کد خبر : 1376137 | 10 آذر 1395 ساعت 15:29 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: برانکو فکری به حال نیمکتش کند

تراکتور، قهرمانی را از پرسپولیس می‌گیرد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال معتقد است که تراکتورسازی شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

تراکتور، قهرمانی را از پرسپولیس می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت فشرده پرسپولیس و تراکتورسازی در صدرجدول لیگ برتر فوتبال سبب شده خیلی ها این دو تیم را مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ شانزدهم بدانند. ناصر ابراهیمی، مربی سابق تیم ملی و پرسپولیس که سابقه کار کردن با امیر قلعه نویی را دارد، درباره این رقابت عنوان کرد: «درحال حاضر تراکتورسازی صدر جدول است، به آنها تبریک می‌گویم، این تیم بازیکن ثابتی در تیم‌ملی ندارد و از این ناحیه به مشکلی بر نخورده است. آنها هماهنگی‌شان را در تعطیلات بیشتر می‌کنند و درعین‌حال هم پرسپولیس هر روز ضعیف‌تر می‌شود.»


او ادامه داد: «تراکتورسازی رقابت سنگینی با پرسپولیس دارد، آنها چند هفته پیش صدر جدول را در اختیار داشتند ولی پرسپولیس موفق شد دوباره به اوج برگردد و صدر را بگیرد بنابراین اوضاع یک مقدار پیچیده است.»


مربی سابق پرسپولیس همچنین گفت: «برخی می‌گفتند بازیکنانی مثل بنگر و نوری تمام شده‌اند ولی عملا در حال حاضر محمد قاضی در صدر جدول لیگ برتر است، قلعه‌نویی مربی باتجربه‌ای است و به تجربه خیلی اهمیت می‌دهد. قلعه‌نویی به تجربه اهمیت می‌دهد. من معتقدم این بازیکنان تاریخ مصرف‌شان تمام نشده و می‌توانند قهرمانی را به این تیم بدهند. اگر عالیشاه و نوراللهی هم به تراکتورسازی اضافه شوند، به نفع قلعه‌نویی است.» 


او انتقادات فراوانی هم از نیمکت پرسپولیس دارد و آن را با نیمکت تراکتورسازی مقایسه می‌کند. ابراهیمی افزود: «پرسپولیس نفرات ذخیره خوبی ندارد و همان‌طور که دیدید با ذخیره‌های‌شان به قشقایی باختند. به نظر من برانکو و پرسپولیس باید فکری به حال نیمکت‌شان کنند این درحالی است که تراکتورسازی نیمکت قوی دارد و از این ناحیه سود برده است.»

دیدگاه‌ها