کد خبر : 1376283 | 11 آذر 1395 ساعت 10:34 | 44.2K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع سرمربی صرب از خودخواهی شجاعی!

مسعود شجاعی با وجود بازی های خوبی که برای تیم پانیونیوس در این فصل از لیگ برتر یونان به نمایش گذاشته به خاطر یک اشتباه مورد سرزنش و البته انتقاد قرار گرفته است.

دفاع سرمربی صرب از خودخواهی شجاعی! 

به گزارش "ورزش سه"، او در بازی با تیم  پاناتینایکوس با اینکه سازنده گل بود، گلی که توسط کریم انصاری فرد به ثمر رسید به خاطر اشتباهی که در آخرین ثانیه های وقت اضافه داشت موجب گل تساوی حریف شد و همین مسئله موجب شد تا از این بازیکن ایرانی انتقاد شود. 


اما سرمربی صرب تیم پانیونیوس بعد از این اتفاقات تمام قد از بازیکن ایرانی تیمش دفاع کرده است.


ولادان میلویوویچ در این باره می گوید: «مسعود یک بازیکن بین المللی است. فراموش نکنیم او عضو تیم ملی ایران است و از بازی در لالیگا به اینجا آمده. حضور او در لیگ برتر یونان نه تنها به تیم پانیونیوس بلکه به لیگ برتر هم کمک کرده و ارزش های زیادی به ما هدیه داده. فراموش نکنیم مسعود شجاعی مثل هر بازیکن بزرگی خودخواهی هایی دارد که شاید فوتبال یونان ظرفیت پذیرش آن را نداشته باشد.»


البته در کنار انتقادات تماشاگران که طبیعی است (چون در هر صورتی برد می خواهند) رسانه های یونان از مسعود شجاعی حمایت کرده اند. تحلیل گران لیگ برتر یونان معتقدند بازی های خوب مسعود شجاعی با یک اشتباه قابل فراموشی نیست و این اشتباه نباید برجسته شود. اشتباهی که البته چون پیروزی را از پانیونیوس آن هم در یک بازی بزرگ گرفت طبیعی بود که بزرگ جلوه داده شود.

دیدگاه‌ها