کد خبر : 1377331 | 14 آذر 1395 ساعت 18:38 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفت بازی بزرگ برای شاگردان مهاجری 

پدیده مشهد مهمترین تیم لیگ!

پدیده یک بار دیگر مقابل تراکتورسازی بدون شکست باقی ماند تا این رکورد جالب به 6 بازی برسد.

 پدیده مشهد مهمترین تیم لیگ!

به گزاررش "ورزش سه" ،6 مصافی که تنها و تنها، یک امتیاز برای تیم اول شهر تبریز در پی داشته است و با توجه به برگزاری بازی برگشت در مشهد، آن هم در هفته های فوق العاده حساس و سرنوشت ساز انتهایی فصل، بار روانی بیشتری هم برای نتیجه گیری تراکتورسازان در هفتمین رویارویی مقابل پدیده ایجاد خواهد کرد. 


هرچند در تبریز، میزبان صدر جدولی حملات زیادی برای باز کردن دروازه گردان انجام داد اما باد شدید، مقاومت پدیده و بی دقتی مهاجمان تراکتور در زدن ضربات آخر که احتمالاً ناشی از اثرات همین رکورد آزار دهنده برای آنها بود، مانع شد تا قلعه نویی و شاگردانش در پایان هفته دوازدهم، صدرنشین لیگ باشند. 


البته تراکتورسازی در ارتباط با گربه سیاهش به نوعی خوش شانس هم هست، چرا که قرمزهای تبریزی تنها مدعی قهرمانی لیگ شانزدهم نیستند که سرنوشتشان در هفته های پایانی با دیدار مقابل پدیده رقم خواهد خورد. تیمی که بسیار با نظم است، با وجود همه مشکلات مرتب تمرین می کند، آرامش خاصی دارد و اگر دچار اشتباهات فردی نشود حریف راحتی برای هیچ تیمی نیست و امتیاز گرفتن از آنها بسیار سخت است. 

 

قرعه نامناسب پدیده البته می تواند وضعیت امتیازگیری تیم مشهدی را با چالش جدی مواجه کند. بجز تراکتورسازی، هر 3 مدعی دیگر این فصل یعنی پرسپولیس، استقلال تهران و ذوب آهن به ترتیب در 3 هفته پایانی به مصاف پدیده می روند. ضمن آنکه مصاف با سپاهان و نفت تهران و ما بین این دو بازی سخت، برگزاری دربی برگشت مشهد باعث شده تا هفته های فوق العاده سخت و البته مهمی پیش روی مهاجری و شاگردانش باشد. 

 

1161361


پدیده که این هفته در مشهد میزبان پرسپولیس خواهد بود تا به حال با هدایت برانکو از سرخپوشان شکست نخورده است و این دلگرمی خوبی برای رقبا محسوب می شود. آنها نشان دادند از نام حریف نمی هراسند و راه امتیاز گرفتن از تیم های مقابل را به خوبی بلدند. ضمن آنکه مهاجری معتقد است انگیزه بالای بازیکنانش برای رویارویی با پرسپولیس و پس از آن استقلال، مصاف پیاپی با سرخابی های پایتخت را برایش آسان می کند، چرا که تیم یکدست و هماهنگی دارد که با وجود تمام نامهربانی ها، اهل غُر زنی و اعتصاب و شلوغ کاری نیست و همین مساله هم باعث افزایش تمرکز پدیده ای ها در روزهای حساس فصل می شود. همچنین بازگشت رضا حقیقی (که به تازگی پدر خود را نیز از دست داده) به جمع نفرات تیم مشهدی می تواند همدلی بازیکنان پدیده را برای بازی با پرسپولیس افزایش دهد. این امر هم وضعیت روانی پدیده ای ها را در بالاترین کیفیت قرار خواهد داد.


پدیده علاوه بر وضعیت مطلوب تیمی، مهره های با کیفیتی نیز در اختیار دارد. مرادمند، ناصحی، معین عباسیان، کریم احمدی، گردان، محسن یوسفی و سایر بازیکنان پدیده که حالا و در دو هفته پیاپی فرصت عرض اندام پیدا خواهند کرد به خوبی می دانند اگر می خواهند دیده شوند، هیچ فرصتی بهتر از مصاف با پرسپولیس و استفلال تهران وجود نخواهد داشت. آنها ابتدا با نمایششان مقابل رقبای بالای جدولی تکلیف نیم فصل اول لیگ برتر را مشخص خواهند کرد و سپس در اردیبهشت ماه سال آینده سرنوشت لیگ شانزدهم را رقم خواهند زد.

دیدگاه‌ها