کد خبر : 1377351 | 14 آذر 1395 ساعت 19:15 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بورنموث شایسته پیروزی بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد شکست عجیب تیمش در بازی ساعتی پیش در مقابل بورنموث صحبت کرد.

کلوپ: بورنموث شایسته پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز لیورپول در حالیکه تا دقیقه 70 با 2 گل اختلاف از حریف خود پیش بود، در 20 دقیقه 3 گل دریافت کرد و در نهایت بازنده میدان شد.

 

کلوپ گفت: "ابتدا باید بگویم که بورنموث سزاوار این پیروزی بود زیرا ما جریان بازی را رها کرده بودیم. آنها نیز به معنای واقعی در طول مسابقه جنگیدند و شایسته کسب این 3 امتیاز بودند.

 

 

1161356

 

حتی زمانی که در طول بازی با 2 گل از حریف پیش بودیم بسیار ایستا بازی کردیم و هرگز نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را ارائه دهیم. اگر ما بتوانیم از این شکست درس بگیریم مشکلی با اتفاقات رخ داده ندارم. ما مالکیت توپ را به حریف واگذار کردیم و این اتفاقات در ادامه رخ داد.

 

نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم و بازیکنان نتوانستند پاس های خوبی برای هم مهیا کنند. زمانی که 0-2 و یا 1-3 پیش افتادیم احساس کردیم بازی به اتمام رسیده اما در نهایت این اتفاقات رخ داد. این نتیجه دیگر رخ داده و نمی توان آن را تغییر داد و ما باید سعی کنیم به روند خودمان ادامه بدهیم".

 

کلوپ همچنین در مورد انتقادات جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول از کاریوس گفت: "من مشکلی با این انتقادات ندارم زیرا مطمئنا زمانی که خود کاراگر هم بازی می کرد از او انتقادهایی شده است".

دیدگاه‌ها