کد خبر : 1377702 | 16 آذر 1395 ساعت 10:35 | 85.4K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان 1.72 سانتی متری که ستاره جهان شد

پیمان حسینی که برای شموشک در لیگ برتر و لیگ یک فیکس بازی کرد و بعد از شکایت از این تیم به خاطر دریافت مطالباتش به یکباره از فوتبال محو شد این روزهای ستاره فوتبال ساحلی جهان است و کمتر کسی است که او را نشناسد.

دروازه‌بان 1.72 سانتی متری که ستاره جهان شد 

به گزارش "ورزش سه"، اولین سوال ما از پیمان حسینی این است چرا دروازه بانی که در لیگ برتر و لیگ یک فیکس بازی کرده و به زعم خویش کمترین گل های خورده را داشته به فوتبال ادامه نداده و از سر از فوتبال ساحلی در آورده؟ او در این باره می گوید:« من روزهای خوبی در شموشک نوشهر داشتم. پله به پله بالا آمدم و برای این تیم هم در لیگ برتر فیکس بازی کردم و هم در لیگ یک با مربیگری بهمن فروتن. بعد از اینکه از این تیم به خاطر عدم دریافت مطالباتم شکایت کردم روزهای خوبی برایم رقم نخورد. طبیعی بود با توجه به بازی های خوبی که برای شموشک به نمایش گذاشته بودم مورد توجه تیم های دیگر قرار گیرم! اما نمی دانم چه شد که اتفاق خوبی برای من رخ نداد. بعد از شموشک دو فصل برای تیم بهمن فروتن در تهران در آسیا ویژن بازی کردم و بعد از اینکه بهمن فروتن به آلمان رفت بدون تیم شدم و یک فصل بازی نکردم...


می توانستم به حضور خود در فوتبال ادامه دهم .من مشکلی حتی برای حضور در دروازه پرسپولیس هم نداشتم. چون با اعتماد به نفس بازی می کردم و از آنجایی که بازی پا به توپ هم داشتم نقش مدافع آخر هم بازی می کردم. اما نمی دانم چرا سلیقه ها من را ندیدند! شاید به خاطر قدم بوده. من 1.72 سانتی متر قد دارم اما هیچ گاه پیش نیامده بوده که به این خاطر روی دفع توپی مرتکب اشتباه شوم. 
حتما مربیان فقط قد من را می دیدند و اصلا نگاهی به بازی ام و توانمندی هایم نکردند!»

 

1161671

 


موهای بلند و برنامه فرمول یک!
پیمان حسینی بعد از بازی های جام بین قاره ای در امارات در حالی که از سوی علی ضیاء برای حضور در این برنامه دعوت شده بود در نهایت در استودیو حاضر نشد! در این باره شایعات زیادی وجود داشت. یکی می گفت موهای بلند پیمان مانع از حضورش در این برنامه شده و دیگری می گفت به خاطر عکس هایی است که با یک مدل در دبی گرفته!
پیمان در این باره می گوید: « واقعیت این است من دوست ندارم وارد حاشیه شوم. به عقاید احترام می گذارم و البته به اصول خود هم پایبند هستم. علی ضیاء از من برای حضور در برنامه فرمول یک دعوت کرد.وقتی به آنجا رفتم گفتند که باید موهایت را ببندی یا یک شال گردن بپیچی دور گردنت! من قبول نکردم. چون با همین تیپ و قیافه دست کم در 30 برنامه تلویزیونی حاضر شده بودم. مردم من را با همین تیپ و قیافه می شناسند و تلویزیون هم بازی ها من را در جام بین قاره ای با همین تیپ و قیافه پخش کرده بود. در نهایت از استودیو بیرون آمدم بدون اینکه بحثی پیش بیاید و یا کدورتی شکل بگیرد. البته علی ضیاء ناراحت شد و حتی روی آنتن گفت که باید با قهرمانان ملی بهتر و در سایه احترام برخورد کنیم.»
پیمان در خصوص عکسی که با مدل ایرانی در دبی گرفته بود و این شاید منجر به محرومیت وی شود! می گوید:« خب خیلی از دوستداران تیم ملی در دبی با من عکس گرفتند. هم چنین با دیگر بازیکنان تیم ملی. من در همه عکس هایی که گرفتم فاصله شرعی را رعایت کردم تا خدای ناکرده برداشت بدی نشود و حرف و حدیثی پیش نیاید. اما باور کنید نمی توانم استعلام بگیرم که کی خوب هست و کی بد. یکی شناخته شده است و عکس هایش که منتشر می شود بیشتر جلب توجه می کند اما من نمی توانستم عکس نگیرم چون این یک نوع بی احترامی تلقی می شود. البته که دیدگاه های کمیته اخلاق برای من قابل احترام است. »

 

1161670


83 بازی ملی و 17 گل
پیمان حسینی در کارنامه خود 83 بازی ملی و 17 گل زده دارد. 
او از خاطرات جدایی از فوتبال و روی آوردن به فوتبال ساحلی می گوید:« بعد از جدایی از شموشک دو فصل برای تیم آپادانا بازی کردم. مربی اش بهمن فروتن بود. این مربی که رفت آلمان به نوعی بدون تیم شدم. به درخواست فرشاد فلاحت زاده و هاشم پور رفتم تیم فوتبال ساحلی در کرج. آنجا ورود رسمی ام به فوتبال ساحلی بود. بعد از آن به همراه سید قصاب و سهرابی مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز تیم فوتبال ساحلی در تبریز را راه انداختیم. با حضور مربی خارجی در تیم ملی و هم چنین هاشم پور به تیم ملی دعوت شدم و در سال 2012 در چین برای تیم ملی به میدان رفتم و از آن زمان به بعد در خدمت تیم ملی هستم. 


دو بار در جام جهانی بازی کردم. سه بار بهترین دروازه بان آسیا شدم. یک بار بهترین دروازه بان جام بین قاره ای و یک بار هم نامزد سه دروازه بان برتر فوتبال ساحلی جهان در سال 2014 بودم.»

 


تلاش برای رفع مصدومیت 
پیمان حسینی این روزها چه می کند؟
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی از ناحیه عضله زیر شکم دچار پارگی شده و باید خود را مداوا کند.

او در این باره می گوید:« تا چند روز دیگر به تهران می آیم. عضله زیر شکمم پاره است و باید درمانش کنم. چرا که بازی های مقدماتی جام جهانی بهمن ماه با حضور 16 تیم در مالزی برگزار می شود.»

دیدگاه‌ها