کد خبر : 1377897 | 17 آذر 1395 ساعت 00:01 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

با کمک لودوگورتس؛ آرسنال بالاخره اول شد

آرسنال موفق شد با پیروزی پرگل برابر بازل و با توجه به توقف پی اس چی مقابل لودوگورتس، صدرنشین گروه شود.

با کمک لودوگورتس؛ آرسنال بالاخره اول شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که آرسنال برای صدرنشینی نیاز به امتیازات این مسابقه و البته نتیجه بازی پاری سن ژرمن داشت.

 

بازی با برتری توپچی ها آغاز شد و این تیم حملات زیادی را روی دروازه بازل ترتیب داد که خیلی زود نتیجه داد. پاس دیدنی الکسیس سانچز به کیرون گیبس رسید و او نیز در دهانه دروازه و در مقابل دروازه خالی لوکاس پرز را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم اسپانیایی به راحتی دروازه بازل را گشود.

 

چند دقیقه بعد، دلگاو این موقعیت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه او توسط اوسپینا مهار شد.

 

اما آرسنال برای به ثمر رساندن گل دوم خیلی صبر نکند و در دقیقه 16 با 2 گل از حریف پیش افتاد. این بار اوزیل پاس خوبی را برای کیرون گیبس فراهم کرد تا ضربه این مدافع توسط دروازه بان باز دفع شود و بازهم پرز در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت شد تا گل دوم را به ثمر برساند.

 

 

1161802

 

 

در ادامه، بازل تلاش زیادی برای جبران گلهای خورده داشت و در چند نوبت هم به دروازه آرسنال نزدیک شد اما نتوانست گلزنی کند. در دقیقه 40، استفان در موقعیت خوبی قرار گرفت اما باز هم اوسپینا واکنش خوبی در مقابل او نشان داد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال با همان و گل دقایقی ابتدایی لوکاس پرز به رختکن برود.

 

آرسنال نیمه دوم را نیز بسیار هجومی آغاز کرد و در همان دقایقی ابتدایی به 2 گل رسید.

 

ابتدا و در دقیقه 47، همکاری کیرون گیبس و الکسیس سانچز به شکل تصادفی به لوکاس پرز رسید و این مهاجم اسپانیایی موفق شد با به ثمر رساندن گل سوم خود در این دیدار هت تریک کند.

 

 

1161804

 

 

بعد از آن در دقیقه 54، مسوت اوزیل با پاسی دیدنی موقعیت بسیار خوبی را برای ایوبی مهیا کرد تا او زننده گل چهارم آرسنال باشد.

 

 

1161803

 

 

دقایقی بعد، الکسس سانچز تصمیم گرفت بخت خود را از فاصله دوری امتحان کند اما ضربه او راه به جایی نیافت. 

 

اما در اواخر بازی و در دقیقه 78، سیدو دومبیا توانست روی پاس جانکو یکی از گلها را جبران کرده و اختلاف را به 3 گل برساند.  در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال با توجه به این پیروزی و تساوی 2-2 پاری سن ژرمن و لودوگورتس، در صدر گروه قرار بگیرد و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها