کد خبر : 1379182 | 21 آذر 1395 ساعت 18:04 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی با بقیه فرق دارد 

محمد‌خانی: طارمی باید سالی 30 گل بزند

ناصر محمد خانی ستاره درخشان تیم ملی در دهه 60 درباره اوضاع امروز تیم ملی و پرسپولیس به نکاتی جالب اشاره می کند.

 محمد‌خانی: طارمی باید سالی 30 گل بزند 

به گزارش "ورزش سه"، او می گوید در پرسپولیس امروز همه چیز بر وفق مراد است. یک تیمی که همه چیزش خوب است به ما آرامش ذهنی می دهد. پرسپولیس تنها باید تفاضل گلش را بالا ببرد و یادش باشد پارسال به خاطر همین قهرمانی را از دست داده است.


ناصر که خیلی ها او را بهترین مهاجم گوش بعد از انقلاب می دانند ،ادامه می دهد پرسپولیس هنوز هم در امر گلزنی مشکل دارد وت صور می کنم مهدی طارمی که عزیز من است و خیلی هم دوستش دارم اشکالاتش را رفع نکرده است.


محمد خانی درباره راه کار های برون رفت مهدی طارمی  از اتفاقات اخیر می گوید:مهدی همین حالا هم 6 گل زده و برای هر مهاجمی زدن شش گل در نیم فصل خوب است اما فرق او با دیگران مهدی طارمی بودنش است ،او از لحاظ فیزیکی رویایی است اما مشکل روانی دارد  اگر او این مشکل را نداشت پارسال جای 16 تا با 30 گل آقای گل می شد .


ناصر محمد خانی می گوید :علی پروین سواد آکادمیک نداشت اما بلد بود ما را چطور از بن بست فنی خارج کند ،گاهی با دعوا و غر زدن وگاهی با دادن پنالتی به من با توجه به این که خودش ضربه های کاشته و پنالتی را می زد وگ اهی هم در موقعیت تشویق طوری حرف می زد که ما برایش جان می دادیم .

دیدگاه‌ها