کد خبر : 1379299 | 22 آذر 1395 ساعت 10:50 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

از ملوان و فولاد امتیازی کسر نمی‌شود

فعلاً 6 امتیاز از تیم‌های ملوان و فولاد یزد که در کمیته انضباطی فیفا پرونده دارند، کسر نمی‌شود!

 از ملوان و فولاد امتیازی کسر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فیفا تیم فولاد یزد را به پرداخت 57 هزار دلار در حق دینگو یلیچیچ، مربی سابق این تیم محکوم کرده است و از این باشگاه خواسته در مهلت مقرر پول را به حساب تعیین شده واریز نماید.


به دنبال شکایت زلاتکوفسکی از ملوان هم پرونده‌ای علیه این تیم تشکیل شده است و بعد از بررسی پرونده مشخص شده هیچ توافقی برای جدایی صورت نگرفته و باشگاه ملوان باید کل مبلغ تعیین شده در قرارداد که 300 هزار دلار بوده را باید به این بازیکن پرداخت نماید. البته پیش‌تر 90 هزار دلار به این بازیکن پرداخت شده بود و حال باشگاه ملوان در تلاش است در مذاکره با این بازیکن دستمزد باقی مانده را به نصف کاهش دهد.


گفتنی است در احکام صادره از سوی فیفا فعلاً در خصوص کسر امتیاز صحبتی نشده است. البته فدراسیون فوتبال سخت به دنبال اجرای احکام است و اعلام کرده اگر در موعد مقرر تیم‌های ملوان و فولاد یزد نسبت به آراء صادره از سوی فیفا توجهی نکنند از فعالیت این تیم‌ها در نقل و انتقالات جلوگیری به عمل خواهد آمد و در ادامه به این تیم‌ها اجازه حضور در بازی‌ها داده نخواهد شد.


با توجه به افزایش حجم شکایت‌ها از باشگاه‌های ایرانی در فیفا، فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع حساس شده است و حتی چندی پیش قانونی وضع کرده بود که بازیکنان خارجی باید شکایت‌های خود را در دیوان حکمیت مطرح کنند و حق شکایت به فیفا را ندارند که بازیکنان خارجی توجهی به این ماده از آیین نامه مسابقات لیگ برتر ندارند و همچنان شکایت‌های خود را به فیفا می‌برند.

دیدگاه‌ها