کد خبر : 1379423 | 22 آذر 1395 ساعت 16:30 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسئول حقوقی باشگاه اصفهانی خبر داد:

عقیلی، طلبی از تیم سپاهان ندارد

مسئول حقوقی باشگاه سپاهان می گوید علیرغم اینکه عقیلی می گوید از این باشگاه طلبکار است ما هم اسنادی داریم که طبق آن می توانیم ثابت کنیم سپاهان به این بازیکن بدهکار نیست.

عقیلی، طلبی از تیم سپاهان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، هادی عقیلی و سپاهانی ها هنوز موفق به توافق با یکدیگر نشدند تا همکاری آنها با یکدیگر ختم به خیر شود، عقیلی معتقد است از این باشگاه طلبکار است و در طرف دیگر سپاهانی ها معتقدند به این بازیکن بدهکار نیستند و همین اختلاف کار را به کمیته انضباطی کشیده است تا نظر نهایی توسط مسئولین ذیربط اعلام شود.


مسئول حقوقی سپاهانی ها درباره این اختلاف می گوید: عقیلی طلبش را از باشگاه می‌خواهد اما دلایل و اسنادی وجود دارد که نشان می دهد این بازیکن از سپاهان طلبی ندارد، البته نکات جزئی پرونده محرمانه است ولی اصل داستان این است که عقیلی بابت فصل قبل و این فصلی که قرارداد امضا کرده ادعای طلب کرده است و ما هم یکسری مسائل انضباطی را مطرح کردیم که از فصل قبل شروع شده که تمام این موارد به صورت کامل روی میز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دارد.


او ادامه می دهد: باشگاه سپاهان حاضر است این موضوع را به صورت صلح‌آمیز حل کند اما در صورتی که با ما پای میز مذاکره به توافق برسند و در غیر این صورت باید منتظر رأی کمیته انضباطی باشیم و تصیمات لازم را اتخاذ کنیم.


وی درباره زمان بر بودن پروسه رسیدگی به این پرونده گفت: هر پرونده‌ای هم که به کمیته انضباطی ارسال می‌شود، آنها نیز در مرحله اول صلح و سازش را پیشنهاد می‌کنند و باشگاه و شخص خود من نیز همینطور هستم و به خاطر مسائل چالشی که در این پرونده وجود داشته است و موارد دفاعی که ما در پرونده داریم و به کمیته انضباطی نیز فرستاده‌ایم، این موضوع زمان برده است و باید منتظر رأی کمیته انضباطی باشیم.

دیدگاه‌ها