کد خبر : 1379449 | 22 آذر 1395 ساعت 17:44 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

روز آینده، پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال

ملی حفاری اهواز تنها یک‌گام تا قهرمانی نیم‌فصل

فردا نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی به پایان می رسد که تیم ملی حفاری اهواز تنها یک گام تا رقابت های این مرحله از رقابت ها فاصله دارد. تیم های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان نیز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

ملی حفاری اهواز تنها یک‌گام تا قهرمانی نیم‌فصل

به گزارش "ورزش سه"، فردا، سه شنبه آخرین هفته دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به اتمام می رسد، این در حالی اتفاق می افتد که تیم ملی حفاری اهواز اکنون با 30 امتیاز در صدر تیم های حاضر  در این رقابت ها قرار دارد، این تیم که بازی قبلی خود را نیز با برد پرگلی به پایان رسانده بود در دیدار روز آینده باید با تیم رده چهارم جدول رده یعنی می رشت سپیدرود برود، آنها حتی با تساوی در این بازی نیز می توانند عنوان قهرمانی خود مسجل کنند.

 

تیم دانشگاه آزاد تهران اما در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد، آنها که اختلاف سه امتیازی با تیم صدرنشین دارند باید در دیدار روز آینده به مصاف تیم شهرداری رشت بروند، تیمی که در رده پنجم جدول رده بندی ایستاده است و قطعا بازی این دو تیم که به دنبال حضور در بین مدعیان هستند از جذابیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. دانشگاه آزادی ها در صورت شکست ملی حفاری اهواز می توانند به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.

تیم رده سوم پالایش نفت آبادان که در رده سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال قرار دارد، به دلیل اتمام بازی های خود در دور رفت فردا به میدان نمی رود، عنوان سومی این تیم نیز با توجه به اختلاف امتیاز با دیگر تیم های حاضر تثبیت شده است.

 

در دیگر بازی ها، تیم سایپا به مصاف کارا شیراز می رود، بازرگانی امیر نوشهر نیز در خانه با سپاهان اصفهان دیدار می کند و در نهایت دختران کویر کرمان نیز در برابر شهرداری زنجان قرار می گیرند. تمام بازی های هفته پایانی که فردا برگزار می شود راس ساعت 11 آغاز خواهند شد.

 

اما در میان گلزنان این رقابت ها سحر پاپی با 30 گل از تیم ملی حفاری اهواز در صدر بهترین گلزنان این رقابت ها قرار دارد، پس از وی فاطمه اعتدادی با 25 گل از تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سارا شیربیگی از تیم می رشت سپیدرود با 22 گل در رده های بعدی قرار گرفته اند تا این رقابت برای دریافت عنوان خانم گلی این رقابت ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

 

دیدگاه‌ها