کد خبر : 1379623 | 23 آذر 1395 ساعت 11:26 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات بنیادی، بهروان و کاظمی می روند

تغییرات بنیادی در فدراسیون فوتبال در راه است. تغییراتی که به زودی اجرایی می شود.

تغییرات بنیادی، بهروان و کاظمی می روند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج که پیش از نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال – رئیس سازمان لیگ برتر بوده با گذشت چند ماه و آرام شدن اوضاع قصد تغییرات بنیادین در فدراسیون فوتبال را دارد تا کارهای اجرایی شکل و شمایل بهتری به خود بگیرد و فدراسیون فوتبال تحت مدیریت او حرفه ای تر از دوره علی کفاشیان کارهای اجرایی و پیش رو را انجام دهد.


رئیس فدراسیون فوتبال بعد از معرفی حیدر بهاروند به عنوان سرپرست سازمان لیگ برتر قصد دارد ریاست کمیته مسابقات را از غلامرضا بهروان را بگیرد و یک مدیر جوان را به جای او معرفی کند.


طبیعتا این تغییر می تواند تغییرات جزیی را در بدنه سازمان لیگ برتر به همراه داشته باشد که بعد از معرفی حیدر بهاروند به عنوان نایب رئیس دوم که اتوماتیک وار ریاست سازمان لیگ برتر را برای وی بهمراه خواهد داشت اجرایی خواهد شد.


دیگر مدیری که تغییر او قطعی است دبیر سازمان لیگ برتر است. در حال حاضر این سمت در اختیار علی کاظمی است. این مدیر باتجربه هم به زودی جای خود را به یک مدیر جوان خواهد داد.


در خصوص اینکه چه کسانی جانشین غلامرضا بهروان و علی کاظمی می شوند هنوز خبری به بیرون درز پیدا نکرده است.

 

انتظار از سازمان لیگ برتر این است که در گزینش رئیس کمیته مسابقات به گونه ای عمل کند که رسانه ها بعد از حضور مدیر جوان رای به بازگشت غلامرضا بهروان ندهند، باید مدیر جوانی به این سمت برگزیده شود که در عین جوانی در بحث برگزاری مسابقات تجربه و سابقه کافی داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها