کد خبر : 1379644 | 23 آذر 1395 ساعت 12:38 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از ناکامی در جام جهانی و گرندپری؛

خانه تکانی اجباری در تیم ملی تکواندو

مدیر تیم های ملی تکواندو و پس از آن سرمربی تیم ملی استعفای خود را پس از ناکامی در باکو به ایران فرستادند که استعفا ذوالقدر با موافقت همراه شد اما مقانلو هنوز در انتظار پاسخ است.

خانه تکانی اجباری در تیم ملی تکواندو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تکواندو ایران از مسابقات گرندپری و جام جهانی باکو تنها یک مدال طلا سجاد مردانی را به دست آورد و حذف از جام جهانی یکی از بزرگترین شکست های تکواندو ایران در سال های اخیر بود. این اتفاق در حالی افتاد که میلاد بیگی، تکواندوکار ایرانی که تبعه آذربایجان شده است هم به مدال طلا رسید و هم در جمع بهترین های جهان قرار گرفت و از طرفی دیگر تیم ملی آذربایجان که 2 ایرانی به عنوان بازیکن و یک سرمربی ایرانی داشت عنوان بهترین تیم ملی سال 2016 را از آن خود کرد.


پس از این رقابت ها حسن ذوالقدر مدیر تیم های ملی تکواندو ایران از باکو استعفا خود را به تهران فرستاد که با موافقت محمد پولادگر رییس فدراسیون قرار گرفت. بلافاصله بعد از ذوالقدر، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی هم از سمت خود کناره گیری کرد و منتظر موافقت رئیس با استعفای خود است، تا فدراسیون ناکام تکواندو، روی نوار استعفا حرکت کند.


تیم ملی تکواندو ایران در المپیک ریو هم با چالش های بسیاری رو به رو بود که تمام آن اتفاقات به ناکامی پر امید ترین تیم اعزامی تکواندو ایران به المپیک انجامید. جایی که تمام بهترین های رنکینگ جهان از ایرا بودند اما تمام آنها در مرحله حذفی از دور رقابت ها حذف شدند. وجود حاشیه بین کادر فنی و بازیکنان بسیار مطرح می شد اما این مساله همچنان مورد تکذیب فدراسیون بود که حالا کادر فنی به کلی از حضور در تیم ملی کناره گیری کردند.


حالا بیژن مقانلو سرمربی مستعفی تیم ملی تکواندو می گوید:« امیدوارم که پولادگر استعفای من را قبول کند. من برای وی نامه‌ای را تهیه کرده‌ام و استعفایم را اعلام کرده‌ام. امیدوارم که بعد از من تفکر جدیدی بیاید و سعی در تغییر این رویه داشته باشد. من هر چه که داشتم گذاشتم و خیلی تلاش کردم. در برهه‌هایی نیز ما با این تیم قهرمان جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی شدیم، اما حواشی گریبانگیر این تیم شد و منتقدان نتوانستند صبور باشند و خیلی پیش تر از این حرف‌ها انتقادات شان را شروع کردند. من می روم تا ببینم نفر بعدی چه کار می‌کند.»

دیدگاه‌ها