کد خبر : 1379646 | 23 آذر 1395 ساعت 12:43 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل کارخانه به آذری کمک مالی کند

شجاعی: باید بازیکن بگیریم تا شرمنده نشویم

سرپرست تیم ذوب آهن اعتقاد دارد تیمش در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و موفقیت در این گروه نیازمند جذب بازیکنان مطرح است.

شجاعی: باید بازیکن بگیریم تا شرمنده نشویم

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم ذوب آهن اصفهان با انجام قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم با تیم های الاهلی عربستان، العین امارات و برنده پلی آف 4 همگروه شد.


علی شجاعی که به عنوان نماینده باشگاه ذوب آهن در مراسم قرعه کشی حضور پیدا کرده است درباره گروه تیمش به "ورزش سه" اظهار داشت: «در گروه ما برنده دیدار الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان نیز اضافه می شود. هردوی این تیم ها قدرتمند هستند. به هر حال همه تیم هایی که به لیگ قهرمانان آمدند، قهرمان های کشورهای خود هستند و تیم های خوبی به شمار می روند. از مهندس صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و هیات مدیره محترم باشگاه خواهش می کنم به سعید آذری از نظر مالی کمک کنند تا بتوانند بازیکنانی که سرمربی در نیم فصل احتیاج دارد را جذب کنند.»


او ادامه داد: «ما باید در 3 جبهه تلاش کنیم و بجنگیم. در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب نتایج خوبی هستیم و برای اینکه شرمنده نشویم نیاز داریم چند بازیکن خوب به جمع مان اضافه شوند. البته ما بازیکنان خودمان هم خوب هستند اما باید پشتوانه داشته باشیم تا بتوانیم از آسیا سربلند بیرون بیاییم.»


شجاعی در پایان افزود: «از بین العین امارات و الاهلی عربستان تصورم این است که العین رقیب سخت تری است. این تیم نایب قهرمان آسیا شده و پارسال هم مقابل این تیم بازی کردیم و می دانیم چه حریف قدرتمندی است.»

دیدگاه‌ها