کد خبر : 1380207 | 25 آذر 1395 ساعت 14:52 | 86K بازدید | 0 دیدگاه

رئال 2 - 0 آمه ریکای مکزیک

صعود رئال به فینال جام جهانی باشگاه ها

رئال مادرید لحظاتی پیش با پیروزی 2-0 بر آمه ریکای مکزیک موفق شد به فینال جام جهانی باشگاه ها راه یافته و در آستانه کسب افتخاری دیگر قرار بگیرد.

صعود رئال به فینال جام جهانی باشگاه ها

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای کسب سومین افتخار ارزشمند خود در سال 2016 به یوکوهامای ژاپن آمده بود تا در جام جهانی باشگاه ها شرکت کند. حریف این تیم در نیمه نهایی، آمه ریکای مکزیک بود.

 

 

1163959

 

 

رئال بازی را بهتر آغاز کرد اما تا 20 دقیقه ابتدایی بازی به ندرت شاهد موقعیت جدی روی دروازه های دو تیم بودیم. جو سردی نیز بر ورزشگاه حاکم بود. اولین فرصت رئال را لوکاس واسکز خلق کرد. شوت این بازیکن روی یک ریباند با فاصله به بیرون رفت.

رئال از دقیقه 20 کنترل بیشتری بر بازی پیدا کرد و ابتدا روی ضربه آزاد رونالدو که با واکنش خوب گلر حریف مهار شد و سپس روی ضربه سر رونالدو که به تیر برخورد کرد تا آستانه گلزنی پیش رفت.

آمه ریکا نیز یکی دو بار با شوت از راه دور بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما کیلور ناواس اجازه فروپاشی دروازه رئال را نداد.

 

در حالیکه 6 ثانیه از یک دقیقه وقت اضافه نیمه اول نیز گذشته بود، رئال توسط کریم بنزما به گل رسید. پاس عمقی عالی کروس را بنزما در مصاف تک به تک با گلر آمه ریکا به گل تبدیل کرد تا کهکشانی ها نیمه اول را با برتری به رختکن بروند.

 

 

1163962

 

 

نیمه دوم نیز با هجوم های رئال آغاز شد اما دفاع چند لایه آمه ریکا اجازه خلق موقعیت به کهکشانی ها نمی داد. نفوذهای لوکاس، کارواخال و مارسلو از راست و چپ بارها مدافعان مکزیکی را به زحمت انداخت و در یکی از نفوذها پاس به عقب لوکاس به رونالدو می توانست به گل دوم رئال منجر شود؛ اما شوت فوق ستاره رئال را گلر آمه ریکا به زیبایی راهی کرنر کرد.

 

 

1163977

 

 

این تنها موقعیت جدی بازی در نیمه دوم تا دقیقه 70 بود. زیدان دقیقه 70 خامس را به جای کروس وارد زمین کرد و دقیقه 80 نیز موراتا را جایگزین بنزما تا شاید تحولی در برنامه های تهاجمی رئال رخ دهد. موراتا دقیقه 88 یک موقعیت خوب را از دست داد تا استرس همچنان بر هواداران رئال حاکم باشد.

 

 

1163982

 

 

بازی به دقیقه 93 رسیده بود که رونالدو روی پاس تودر خامس موفق شد با ضربه پای راست دقیق خود از زاویه تقریبا بسته، گل دوم را به ثمر برساند تا رئال نتیجه 2-0 موفق به شکست آمه ریکا و صعود به فینال جام جهانی باشگاه ها شد. این گل ابتدا در بازبینی ویدئوچک مردود اعلام شد اما سپس توسط داور پذیرفته شد.

 

دیدگاه‌ها