کد خبر : 1380324 | 25 آذر 1395 ساعت 22:56 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: زلاتان برای تعطیلات به انگلیس نیامد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، فاش کرد که به زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیمش هشدار داده بود که نباید به دوران حضورش در لیگ برتر به عنوان تعطیلات نگاه کند.

مورینیو: زلاتان برای تعطیلات به انگلیس نیامد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که در تابستان گذشته و با جدایی از پاری سن ژرمن به منچستریونایتد پیوست، در این فصل نمایش های نسبتا خوبی در ترکیب شیاطین سرخ داشته و در پیروزی 2-1 شب گذشته مقابل کریستال پالاس هم گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

 

او تاکنون در همه رقابت ها 14 گل برای منچستریونایتد به ثمر رسانده تا منتقدانش را که می گفتند او برای سپری کردن دوره ای آرام به انگلیس رفته را ساکت کند اما مورینیو معتقد است که این ستاره سوئدی باید خودش را در دشوارترین لیگ دنیا ثابت کند.

 

او به اسکای اسپورت گفت:" من شخصیت او را می شناختم زیرا فکر می کنم در سن او، این شخصیت و شور بازیکن است که بازی می کند؛ ضمن اینکه او از کیفیت لازم هم برخوردار است.

 

 

1163917

 

می دانستم که او می تواند اینجا چه کارهایی انجام بدهد؛ او شور زیادی برای بازی دارد. به او گفتم که انگلیس بهترین جا برای تعطیلات نیست. وقتی یک آدم پولدار با دوران حرفه ای فوق العاده می خواهد تعطیلاتش را سپری کند، به انگلیس نمی آید.

 

شما به این انگلیس می آیید چون می خواهید در دشوارترین لیگ دنیا بازی کنید؛ اگر بخواهید خودتان را ثابت کنید و نشان بدهید که چه کارهایی می توانید انجام بدهید. بنابراین تصمیم او تنها بر این اساس بود.

 

من واقعا راضی هستم زیرا حضور او تنها به گلزنی ختم نمی شود؛ گلزنی، رهبری و انگیزه. اینها تاثیرات او در تیم است. من واقعا راضی هستم."

دیدگاه‌ها