کد خبر : 1380415 | 26 آذر 1395 ساعت 15:15 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: دیدار ما با سیتی جذاب خواهد بود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، معتقد است که دیدار این هفته تیمش مقابل منچسترسیتی بسیار جذاب خواهد بود.

ونگر: دیدار ما با سیتی جذاب خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و سیتی که در رتبه های سوم و چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند، این هفته اتحاد مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ در حالی که رویارویی دو تیم در سه فصل گذشته به طور میانگین 4 گل داشته است.

 

آرسنال در آخرین دیدارش، سه شنبه شب با نتیجه 2-1 مغلوب اورتون شد و ونگر امیدوار است که رویارویی تیمش با سیتی، به یک دیدار جذاب منجر شود که رضایت هواداران را جلب کند.

 

او به خبرنگاران گفت:" ما می خواهیم که با یک واکنش مثبت به یک نتیجه مثبت برسیم. معتقدم که هدف بلندمدت ما، رقابت برای قهرمانی لیگ برتر است؛ بنابراین می دانم که وقتی چنین هدفی دارید، در مقاطعی هم نتایج ناامید کننده ای می گیرید. مهم نحوه واکنش شما به این موضوع است.

 

 

1163704

 

 

معتقدم که در لیگ برتر، هر دیدار متفاوت است و هر دیدار دشواری ها و عدم قطعیت های خودش را دارد. هر دیدار یک مبارزه است و تیم هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند، با فشار بیشتری روبرو می شوند زیرا در میانه هفته هم باید بازی کنند. ما در این مقطع، از 4 بازی مان، 3 بازی خارج از خانه داشتیم و بهای آن را مقابل اورتون پرداختیم.

 

آنچه شما از یک بازی سطح بالا می خواهید این است که از نظر کیفیت، انتظارات را برآورده کند. بنابراین، من امیدوارم که هر دو تیم به این هدف برسند. فکر می کنم این اتفاق بیفتد زیرا من یک آدم خوش بین هستم و انتظار دارم که بازی های بزرگ، ویژه و خاص شود؛ با یک نمایش خاص و یک تجربه خاص برای آنهایی که عاشق فوتبال هستند."

دیدگاه‌ها