کد خبر : 1380662 | 27 آذر 1395 ساعت 16:46 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

پررنگ‌ترین و کم رنگ‌ترین‌ها در هفته ماقبل پایانی دور رفت؛

8 + 9 برنده و بازنده هفته چهاردهم لیگ برتر

پس از برگزار شدن بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر، بازیکنانی توانستند با عملکرد خوب خود باعث برتری تیمشان شوند؛ اتفاقی که برعکس آن نیز رخ داد و بازیکنانی با از دست دادن فرصت های محوله به آنها، یکی از دلایل از دست رفتن نتیجه بودند.

8 + 9 برنده و بازنده هفته چهاردهم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته ماقبل پایانی دور رفت رقابت های لیگ برتر به پایان رسید و در این میان مربیان و بازیکنان زیادی توانستند نام خود را به عنوان برنده و بازنده های هفته چهاردم لیگ شانزدهم مطرح کنند. 

 

برنده ها

 

میلاد زکی پور  – استقلال
مدافع جوان آبی ها پس از چند دیدار، در بازی برابر پدیده از ابتدا در ترکیب تیم استقلال قرار گرفت، میلاد زکی پور که اولین فصل حضور خود در جمع آبی های پایتخت را می گذراند در دیدار هفته چهاردهم، 73 دقیقه در میدان حضور داشت و توانست در پست دفاع چپ آبی ها بدرخشد و خیال منصوریان را برای بازی های بعدی این تیم راحت کند. زکی پور در این بازی هم در نفوذها و هم در قسمت دفاعی و بسته نگه داشتن قسمت مربوط به خود در خط دفاعی موفق عمل کند.

 

1164157

 

دانیال اسماعیلی – ذوب آهن 
بازیکن خط میانی ذوبی ها که برای دومین فصل پیاپی برای این تیم می درخشد در بازی برابر پرسپولیس نیز از ابتدا تا انتها در میدان حضور داشت و نام خود را به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان حاضر در دیدار حساس برابر پرسپولیس مطرح کرد، اسماعیلی فر که سابقه بازی در دفاع را نیز در کارنامه خود دارد در دیدار اخیر اصفهانی ها توانست عملکرد فوق العاده ای به نمایش بگذارد و با دوندگی های بی امان و بازی فیزیکی در خدمت تیم، توانست خط میانی سرخ پوشان را از کار بیندازد.

 

1164377

 


مهرداد محمدی – سپاهان
مهاجم فصل قبل راه آهنی ها که به همراه این تیم درخشش زیادی داشت پس از پیوستن به جمع اصفهانی ها نتوانست از میزان توقعی که از او می رفت بربیاید، مهرداد محمدی که در بازی های مختلفی برای سپاهانی ها کم فروغ ظاهر شده بود تا هفته سیزدهم تنها یک پنالتی از دست رفته از او برجا مانده بود در دو بازی پیاپی موفق شد تبدیل به همان مهرداد فصل قبل شود و علاوه بر به ثمر رساندن سه گل به تیم های صبا و تراکتورسازی موجبات پیروزی تیمش را فراهم کند. 

 

1162704


ماهان رحمانی – پیکان 
هافبک جوان پیکانی ها که پیراهن تیم ملی امید را نیز به تن کرده بود در بازی های این تیم در لیگ شانزدهم توانسته به خوبی عمل کند، رحمانی در دیدار پیکانی ها برابر سایپا نیز نود دقیقه در میدان حاضر بود و با بازی موثر خود به خوبی توانست از عهده وظایف محوله بربیاید، رحمانی در صورت ادامه همین روند می تواند امیدوار باشد تا نام خود را در لیست منتخب کی روش نیز ببیند. 

 

1164375


لوسیانو پریرا – گسترش فولاد 
مهاجم برزیلی گسترشی ها که در فعلی نتوانسته بود درخشش سال های پیش را برای تیم جدیدش داشته باشد این هفته ها خوب گلزنی می کند، پریرا که تبریزی ها را از خود ناامید کرده بود دو هفته پیش گل پیروزی یاران کمالوند را به ثمر رساند و در بازی روز گذشته برابر استقلال خوزستان نیز با یک گل دیدنی و تاثیر روی گل دیگر سه امتیاز برای گسترشی ها مهیا کرد. 

 


عباس عسگری – سیاه جامگان 
مهاجم مشهدی ها در بازی اخیر این تیم توانست یک گل سه امتیازی به ثمر برساند، گلی که در نهایت موجبات پیروزی تیمش را مهیا کرد نشان داد این مهاجم فرصت طلب در هر دیداری که موقعیت را برای خود فراهم ببیند می تواند گلزنی کند و علاوه بر خوشحال کردن مشهدی ها، شم بالای گلزنی خود را نیز نشان دهد. 

 

1164192


ساسان انصاری – فولاد خوزستان 
این روزها صحبت از مهاجم فولادی ها نقل همه محافل شده است، انصاری که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوسته بود پس از چهار هفته به جمع فولادی ها بازگشت، او از هفته پنجم تاکنون هرکاری که توانست برای تیمش کرد، حالا دیگر در هر بازی، هواداران تیم فولاد انتظار حداقل یک گل را از آقای گل لیگ برتر دارند و جالب اینکه ساسان انصاری نیز پاسخگوی نیاز آنهاست، او در بازی روز قبل نیز علاوه بر به ثمر رساندن دو گل، یک پنالتی نیز برای تیمش به دست آورد. 

 

1164262


رضا اسدی – نفت تهران 
مهاجم گمنام نفتی ها روز گذشته توانست یک گل سه امتیازی را با فرصت طلبی خود برای تیمش به ثمر برساند، اسدی که اخیرا به ترکیب تیم نفت رسیده است، چند بازی گذشته برای این تیم درخشیده است و در یک بازی نیز با گلزنی خود سه امتیاز ارزشمند برای دایی و تیمش به وجود آورد، اتفاقی که در بازی روز گذشته و برابر صبا تکرار شد. 

 

 

 

بازنده ها

 

بوژیدار رادوشوویچ  – پرسپولیس 
گلر سرخ پوشان که پس از مصدومیت بیرانوند، پنج بازی قبل درون دروازه این تیم ایستاد در بازی برابر ذوب آهن نیز دروازه خود را باز شده دید، رادوشوویچ که در سه بازی ابتدایی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد در دو بازی قبلی دو بار اسیر مهاجمان حریف شد تا بدشانسی فرصت رکورد زدن خود را از دست بدهد.

 

1164225


حامد لک – صبا
دروازه بان تیم صبا، در دیدار برابر نفت علیرغم چند واکنش خوبی که از خود نشان داد در صحنه گلی که این تیم دریافت کرد یکی از متهمان اصلی نام دارد، لک که نتوانست ارسال مبعلی را به خوبی مهار کند با ریباندی که به مهاجم نفتی ها تقدیم کرد موجبات دریافت گل شکست را از نفتی ها فرهم کرد و این تیم با همین گل امتیاز حساس بازی هفته چهاردهم را از دست داد.

 

1164315


 

محمدرضا ابوالفضلی – کمک داور 
کمک داور اول بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن، بدون تردید یکی از بهترین های داوری فوتبال ایران و آسیا بود اما ابوافضلی در این بازی اشتباه بزرگی را مرتکب شد، اشتباهی در تکان دادن پرچم و آفساید اعلام کردن گل تبریزی که در صورت پیروز نشدن ذوبی ها، دردسر فراوانی برای ابوالفضلی به وجود می آورد.

 

1164379

 

محمدرضا اخباری – تراکتورسازی 
گلر ملی پوش تراکتوری ها در بازی های فعلی این تیم نتوانسته همان اخباری همیشگی باشد، او که در بازی برابر پدیده(البته با فشار باد) دروازه خود را باز شده دید در دیدار برابر استقلال نیز با اشتباه فاحش خود اسیر مهاجم آبی ها شد و در بازی روز گذشته برابر سپاهان نیز دو بار مغلوب ضربات حریف شد تا فعلا نامی از اخباری به عنوان ناجی تراکتوری ها به میان نیاید. 

 

 

مسعود حسن زاده – سایپا 
مهاجم نارنجی پوشان این روزها در بدترین دوران بازیگری خود قرار دارد، حسن زاده که پس از جدایی از جمع ذوبی ها و یحیی گل محمدی به تهران آمد و پیراهن تیم سایپا را به تن کرد هنوز نتوانسته درخشش سال های پیش را تکرار کند، حسن زاده که در بازی اخیر برابر پیکان نیز به میدان رفت به گونه ای عمل کرد که حسین فرکی در اقدامی عجیب در نشست مطبوعاتی خود از وی نام برد و عملکرد ضعیف برخی بازیکنان را در امتیاز نگرفتن این تیم دخیل دانست. 

 

1164371


حسن هوری – صنعت نفت آبادان 
گلر خوب آبادانی ها روز گذشته سه بار مغلوب مهاجمان حریف شد، حسن هوری که در بازی های فراوانی مانع شکست تیمش شد و حتی در دیداری با پاس گل مستقیم خود باعث پیروزی آبادانی ها شد در بازی برابر فولاد سه بار دروازه خود را باز شده دید، نکته جالب در این باره اینکه دیدار برابر فولاد سومین بازی بود که هوری سه بار اسیر حریف شد، او در سه بازی برابر فولاد، پدیده و ذوب آهن 9 بار دروازه خود را باز شده دید. 

 

1132573

 


رضا ناصحی – پدیده 
کاپیتان مشهدی ها در آخرین دقیقه بازی برابر استقلال می توانست گل تساوی و ارزشمندی برای تیمش به ثمر برساند، ناصحی که به همراه تیمش در دو دیدار اخیر برابر سرخابی های پایتخت مغلوب شد همانطور که در آخرین بازی برابر پرسپولیسی ها شکست را پذیرا شد می توانست در بازی برابر استقلال در آخرین دقیقه بازی شکست را از تیم خود دور کند اما این اتفاق هرگز نیفتاد. 

 

1164271

 

عزت اله پورقاز – استقلال خوزستان 
مدافع سابق ملوانان که برای این تیم درخشیده بود و خود را به عنوان یکی از بازیکنان ثابت در اردوهای تیم ملی معرفی کرده بود در بازی های لیگ شانزدهم نتوانست درخشش قبل خود را به همراه داشته باشد، پورقاز که در تیم استقلال خوزستان در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته می شود در دیدار برابر گسترش فولاد نتوانست موفق ظاهر شود و اتفاقا یکی از گل های حریف با برخورد با پای وی به ثمر رسید.

 


فرشید باقری – استقلال تهران 
هافبک دفاعی استقلالی ها که این روزها در ترکیب ثابت این تیم حضور ندارد در بازی روز گذشته و زمانی که در میدان حضور یافت چیزی نمانده بود با لو دادن توپ یک پیروزی مهم را از تیمش دور کند، بازیکنانی که خود را به ترکیب تیم(در هر دقیقه از بازی) می رسانند با تلاش چند برابر، به دنبال اثبات خود به سرمربی تیم هستند اما باقری قدر فرصت به دست آمده را ندانست و البته شانس آورد که موقعیت طلایی پدیده ای از دست رفت.

 

1164378

 

 

دیدگاه‌ها