کد خبر : 1380883 | 28 آذر 1395 ساعت 17:03 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان؛

والیبالیست‌های ورامینی قهر کردند و رفتند

بازی دو تیم صالحین ورامین و پارسه تهران یک بار دیگر لغو شد و این بار به دلیل عدم پرداخت تعهدات مالی ورامینی ها به بازیکنان اعضای این تیم حاضر به شرکت در بازی نشدند.

والیبالیست‌های ورامینی قهر کردند و رفتند

به گزارش "ورزش سه"، اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر والیبال اتفاق ناخوشایند را به همراه داشت جایی که یک بار دیگر بازی پارسه تهران و صالحین ورامین لغو شد. بازی این دو تیم در دور رفت هم برگزار نشد اما به این دلیل که ورامینی ها مطالبات فدراسیون را پرداخت نکرده بودند و این بار به دلیل عدم پرداخت تعهدات مالی بازیکنان بود.


در حالیکه بازیکنان صالحین روز گذشته در محل برگزاری مسابقه تمرین کرده بودند و شب گذشته را در هتل اردو زدند اما بازیکنان امروز در بازی حاضر نشدند. مسولان تیم اعلام کرده بودند تا قبل از بازی امروز مبلغی را به حساب بازیکنان واریز خواهند کرد اما پس از اینکه قول آنها عملی نشد بازیکنان از سالن به خانه هایشان رفتند تا بازی دوم خانه والیبال تهران لغو شود.


ستاره هایی چون امیر حسینی، حمزه زرینی، محمد محمد کاظم، حسن شیرکوند، سعید مصطفی وند، حسام بخششی، بهرام فرید و بسیاری دیگر در ترکیب تیم ورامینی حاضر هستند که حالا ادامه حضور آنها در لیگ به اما و اگر کشیده شد. مهلت نقل و انتقالات لیگ تا هفته آینده ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که ستاره های صالحین به سایر تیم ها کوچ کنند.

دیدگاه‌ها