کد خبر : 1380912 | 28 آذر 1395 ساعت 18:25 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال؛

لیگ والیبال تحت تاثیر قهر ورامینی ها

مهمترین اتفاق اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر والیبال در تهران افتاد جایی که بازیکنان صالحین ورامین به دلیل بدقولی های مسئولان تیم در سالن حاضر نشدند.

لیگ والیبال تحت تاثیر قهر ورامینی ها

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به پایان رسید تا چالش های لیگ هم از سر گرفته شود. مهمترین بازی هفته در ارومیه بود جایی که پیکان به مصاف شهرداری ارومیه رفته بود. با وجود اینکه بازی رفت آنها با حواشی زیادی همراه بود و این طور پیش بینی کرده بودند که بازی برگشت هم شبیه به بازی رفت شود، این اتفاق رخ نداد و بازی در آرامش کامل به پایان رسید. پیکان توانست 3 بر یک بالاخره در سالن غدیر شهرداری ارومیه را شکست بدهد تا در کورس قهرمانی باقی ماند.


اما تهران هم قرار بود در بازی دوم میزبان بازی پارسه و صالحین ورامین باشد اما این دیدار حساس به دلیل غیبت بازیکنان صالحین لغو شد. شاگردان محمد ترکاشوند روز گذشته در محل برگزاری بازی تمرین کرده بودند و از آنجا به اردو رفتند اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان آنها از هتل به خانه هایشان رفتند تا بازی این تیم مقابل پارسه یک بار دیگر لغو شود.


بازی این دو تیم در دور رفت هم به دلیل بدهی ورامینی ها به فدراسیون لغو شد و بازی برگشت پارسه و صالحین هم این اتفاق برای آنها پیش آمد.

 


* تمام نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال:

 

 

1164635

دیدگاه‌ها