کد خبر : 1381340 | 30 آذر 1395 ساعت 15:27 | 128.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیر روابط عمومی پرسپولیس؛

سربازان پرسپولیس تهدید و تحریک شدند!

باشگاه پرسپولیس با عجیب خواندن مشمولیت امید عالیشاه و نوراللهی در حالی که آنها تا پیش از حضور در اردوی امارات و دریافت برگه اشتغال مشکلی برای همراهی کردن این تیم نداشتند، به اعتراض علیه این مساله پرداخت.

سربازان پرسپولیس تهدید و تحریک شدند!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و تراکتورسازی اکنون مدعی اصلی قهرمانی در لیگ شانزدهم محسوب می‌شوند؛ این در حالی است که در اتفاقی عجیب دو بازیکن ستاره پرسپولیس با اعلام مشمولیت سربازی خواهان حضور در تراکتورسازی شده اند. این مساله می تواند به نوعی باعث تضعیف پرسپولیس و قدرتمندتر شدن رقیب اصلی آنها در راه کسب عنوان قهرمانی شود.


پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: آخرین وضعیت این دو بازیکن همانی است که آقای برانکو ایوانکوویچ اعلام کردند. احمد نوراللهی و امید عالیشاه در گفتگو با ایشان اعلام کردند که مشمول سربازی هستند و خواهان ترک پرسپولیس هستند که در نهایت با موافقت کادرفنی با توجه به این ادعا مواجه شد.


وی در خصوص اینکه "آنها بازیکن تراکتورسازی از هفته آینده محسوب می شوند یا خیر" گفت: هنوز چیزی مشخص نیست اما قاعده این است که دفترچه اعزام خود را دریافت کنند و بعد از آن مشخص خواهد شد به چه تیمی منتقل خواهند شد. اینکه گفته می شود به تراکتورسازی می روند نمی دانم بر چه مبنایی است و چرا نباید صحبت از ملوان یا فجر، نیروی زمینی و دیگر تیم های نظامی نباشد؟ 


روابط عمومی پرسپولیس در واکنش به این سوال که "چرا این مساله از سوی باشگاه پیگیری نمی شود و آنها با حضور این دو بازیکن در تراکتور نباید باعث تقویت مدعی و رقیب اصلی آنها شوند" گفت: ما در این رابطه مدعی هستیم و حرف داریم. اصلا اتفاقی که عجیب است این است که ما چندی پیش این دو بازیکن را با خود به اردوی دوبی بردیم و پیش از آن این دو بازیکن برگه اشتغال به تحصیل دریافت کردند و مشکلی نداشتند. اینکه چطور به یک باره مساله سربازی به میان آمد جای سوال دارد و عجیب است. ما البته مشکلی با سربازی آنها نداریم و این قانون است اما اینکه چرا صحبت از تیم های دیگر نظامی نیست، برای ما جای تعجب دارد که پیگیری های لازم را در این باره خواهیم کرد. پرسپولیس به راه خود ادامه می دهد و ما به فکر تقویت تیم هستیم اما هیچ جای دنیا بازیکنی را از تیم مدعی به تیم مدعی دیگری نمی دهند و هواداران پرسپولیس نیز این مساله را نمی پسندند. هم ما و هم هواداران خواهان این هستیم که عدالت رعایت شود و آنها به تیمی نظامی به جز تراکتورسازی بروند.


وی با انتقاد از نحوه جذب بازیکن سرباز توسط تراکتورسازی گفت: همانطور که گفتم ما هم برای تراکتورسازی و علی خصوص نظام مقدس کشورمان که سربازی در آن لحاظ شده احترام می گذاریم. اما بحث این است که چرا این رقابت ناعادلانه و ناجوانمردانه باید شکل بگیرد. چطور یک تیم می تواند 12 بازیکن سرباز جذب کند و محدودیتی در این در نظر نمی گیرند. 
خمارلو در ادامه حرف های جنجالی نیز در رابطه با مشمول شدن دو بازیکن سرباز خود اعلام می کند: شنیده‌های ما حاکی از این است که این آخرین فصلی است که تراکتور قادر به جذب بازیکن سرباز است و اینگونه بازیکنان ما را تحریک که نه تهدید کرده اند. زیرا اگر آنها تا پایان فصل در پرسپولیس می ماندند باید فصل آینده را در لیگ دسته اول بازی می کردند و اینگونه تحریک و تهدیدشان کرده اند. این تهدید تنها مربوط به تیم ما نیست و مطمئنا این مساله برای بازیکنان در آستانه مشمولیت سربازی دیگر تیم ها نیز وجود دارد و مسلما این رقابت از بحث جوانمردانه خارج شده است و در کشورمان دیگر تیم های نظامی نیز وجود دارند که بتوانند از این سرمایه ها استفاده کنند و باید شرایط مساوی و متعادل باشد. سربازی و وظیفه برای این انجام می شود که نظم و انضباط شکل گیرد و اکنون اگر این اتفاق خارج از زمین فوتبال شکل گیرد روح جوانمردی و عدالت زیر سوال می رود.

دیدگاه‌ها