کد خبر : 1381342 | 30 آذر 1395 ساعت 15:35 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رکورد خیره کننده رئال مادرید در فینال ها

رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (نوامبر سال 2000) تا به امروز توانسته در 9 فینال اروپایی و جهانی متوالی پیروز شده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

رکورد خیره کننده رئال مادرید در فینال ها

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از شکست رئال در جام بین قاره ای مقابل بوکا در 28 نوامبر 2000 شروع شد. رئال به عنون قهرمان اروپا برابر بوکا قرار گرفت و 2-1 مغلوب شد. از آن تاریخ، رئال دیگر در هیچ فینالی در سطح بین المللی شکست نخورده است.

کهکشانی ها سال 2002 با پیروزی بر لورکوزن قهرمان اروپا شدند. چند ماه بعد سوپرکاپ اروپا را با غلبه بر فاینورد به دست آوردند و اواخر دسامبر همان سال نیز با غلبه بر الیمپیای پاراگوئه قهرمان جام بین قاره ای شدند.

 

 

1164968

 

 

12 سال بعد، رئال به یک فینال بین المللی دیگر رسید و توانست با شکست اتلتیکو بار دیگر قهرمان اروپا شود. سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها نیز متعاقب لیگ قهرمانان فتح شدند. در این راه تیم های سویا و سن لورنزو قربانی شدند.

 

امسال نیز رئال با غلبه بر اتلتیکو یک بار دیگر قهرمان چمپیونزلیگ شد؛ سپس با پیروزی بر سویا و کاشیما توانست سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را فتح کند. سه بار فتح سه گانه بین المللی در 14 سال و کسب 9 پیروزی متوالی در فینال ها، رکوردی منحصر به فرد است که در اختیار رئال مادرید قرار دارد. (بارسلونا سوپرکاپ و جام جهانی باشگاه های سال 2006 را از دست داده است.)

دیدگاه‌ها