کد خبر : 1381534 | 01 دی 1395 ساعت 11:27 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: خدا به ما رحم کرد

باران نارنجک و سنگ بر سر تراکتوری‌ها(عکس)

بازی تراکتورسازی و نفت و گاز گچساران حاشیه هایی داشت که از چشم خیلی ها دور ماند.

به گزارش "ورزش‌سه"، وقتی نفت و گاز گچساران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان تراکتورسازی شد، می شد پیش‌بینی کرد برخی اتفاقات قبلی در ورزشگاه این شهر رخ بدهد؛ مسائلی که در بازی های لیگ دسته دوم پیش آمده بود. مصاحبه ها و تذکرهای مسئولان شهری گچساران نیز در این مساله تاثیری نداشت و دیروز در جریان مسابقه نارنجک ها و سنگ هایی به زمین پرتاب شد و حاضران در زمین شانس آوردند که اتفاق بدی برایشان رقم نخورد. 


سنگ هایی که برخی هواداران گچسارانی به داخل زمین پرتاب کردند، آسیب دیدگی هایی نیز برای اعضای این تیم ایجاد کرد. سنگی که به زانوی لوسیانو ادینیو برخورد کرد و سنگ دیگری که باعث شد ران پای خالد شفیعی دچار آسیب دیدگی و کبودی شود، از این جمله اتفاقات بود.

 

1165136


اوج ناهنجاری در ورزشگاه گچساران زمانی بود که یک نارنجک به کنار نیمکت تراکتورسازی پرتاب شد و یکی از سنگ ریزه های داخل آن به صورت امیر قلعه نویی برخورد کرد. مسئول تدارکاتی تراکتورسازی نیز از این حواشی در امان نماند و نارنجکی که دقیقا کنار پایش منفجر شد، مسائلی را برای او ایجاد کرد.


امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی با اشاره به این مسائل به "ورزش سه" می گوید: «واقعا خدا به ما رحم کرد و شانس آوردیم که اتفاق بدی برایمان رخ نداد. واقعا اگر این افراد خودشان به شهر دیگری بروند و اینطور به طرف آنها سنگ اندازی شود، خودشان خوششان می آید؟!»

 

به نظر می رسد با وجود حساسیت های بالای مسابقه، مسئولان گچسارانی نتوانسته بودند آنطور که باید امنیت را در ورزشگاه برقرار کنند؛ استقرار هواداران در قسمت های که امن نیست(مانند روی ماشین آتش نشانی یا بالای سکوهای ورزشگاه) به خوبی نشان می دهد که اعضای دو تیم شانس بزرگی آوردند که اتفاق بدی رخ نداد.

 

1165137

 

1165133

 

1165134

دیدگاه‌ها