کد خبر : 1381577 | 01 دی 1395 ساعت 12:59 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیر حسینی در تبریز مصطفی وند در پیکان؛

جا به جایی عظیم در لیگ والیبال

پس از آزاد اعلام شدن بازیکنان صالحین ورامین در لیگ والیبال ستاره های این تیم راهی سایر شهرها شدند.

جا به جایی عظیم در لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه صالحین ورامین دومین باخت فنی خود را در لیگ برتر متحمل شد رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال این تیم را منحل دانست و بازیکنانش را آزاد اعلام کرد. گفته می شود تمرینات صالحین از سر گرفته شده و تصمیماتی برای بازگشت آنها به لیگ گرفته اند اما ٣ ستاره این تیم راهی تیم های دیگر شدند.


امیر حسینی ستاره سابق تیم ملی و صالحین ورامین به شهرداری تبریز پیوست تا نیم فصل دوم را در این تیم بحران زده پشت سر بگذارد. تبریزی ها که مثل سال های گذشته تیم خوبی را راهی لیگ کرده بودند تنها ٣ برد را از ١١ بازی به دست آوردند و هنوز برای صعود به پلی آف مشکل دارند. تبریزی ها با اضافه کردن امیر حسینی به ترکیب خود قصد دارند نیم فصل متفاوتی را تجربه کنند. در کنار حسینی، بهرام فرید هم راهی تبریز شد تا این تیم با کامل شدن بازیکنانش در پست های مختلف امیدواری بیشتری برای نیم فصل دوم داشته باشد.


قبل از حضور حسینی در تبریز، علیرضا بهبودی کاپیتان و پاسور سابق این تیم تبریز را به مقصد اردکان ترک کرد تا نیم فصل را در تیم سال گذشته خود ادامه بدهد.


در کنار این جا به جایی ها سعید مصطفی وند هم از صالحین ورامین جدا شد و به تیم مدعی پیکان پیوست. او که در نیم فصل اول فوق العاده و آماده نشان داد حالا به جمع پیکانی ها اضافه شده تا مشکلات دفاعی این تیم برطرف شود.

دیدگاه‌ها