کد خبر : 1382243 | 04 دی 1395 ساعت 12:02 | 74K بازدید | 3 دیدگاه

عجیب‌ترین گل به خودی تاریخ لیگ برتر (عکس)

دقیقه 33 دیدار تیم های پیکان و فولاد خوزستان عجیب ترین گل به خودی تاریخ لیگ برتر رقم خورد، گلی که از فاصله 50 متری به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار تیم های پیکان و فولاد خوزستان بدون گل در حال سپری بود و خودروسازان فشار خود را برای باز کردن دروازه حریف به بیشترین میزان خود را رسانده بودند، با اشتباه یکی از بازیکنان این تیم، برخلاف جریان بازی دروازه پیکانی ها باز شد تا این تیم که به دنبال گلزنی و پیروزی در این دیدار بود حالا به دنبال به تساوی کشاندن بازی باشد. 

1165713


در دقیقه 33 این دیدار و در حالی که ماهان رحمانی در زمین حریف صاحب توپ شده بود پس از اینکه چند گام به سمت زمین خودی حرکت کرد از روی خط نیمه زمین با پاس بلندی قصد صاحب توپ کردن رحمان احمدی را داشت اما توپ بلند این بازیکن که بدون هماهنگی و ناگهانی به سمت دروازه خودی فرستاده شده بود با غافلگیری رحمان احمدی(در حالی که وی از دروازه خارج شده بود) تبدیل به گل خودی شد تا عجیب ترین گل به خودی تاریخ لیگ برتر با این ضربه به وقوع بپیوندد. یک گل به خودی از فاصله 50 متری!

 

1165714


البته پیکانی ها در همان نیمه اول بازی را به تساوی کشاندند و دقایقی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول، گل دوم خود را به ثمر رساندند تا علاوه بر جبران مافات، به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شوند.

دیدگاه‌ها