کد خبر : 1382293 | 04 دی 1395 ساعت 13:58 | 86.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیکان به معنای واقعی یک تیم است؛

رحمانی: اشتباه برای هر کسی پیش می‌آید

ماهان رحمانی می گوید که اشتباه برای هر کسی ممکن است رخ دهد و مهم برخورد اطرافیان در مقابل این اشتباه است.

رحمانی: اشتباه برای هر کسی پیش می‌آید

ماهان رحمانی هافبک تیم پیکان در خصوص پیروزی 2 بر 1 مقابل فولاد خوزستان به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی خوبی بود و چون هر دو تیم برای پیروزی آمده بودند بازی قشنگی از کار درآمد. من در نیمه اول یک اشتباه کردم ولی بچه ها تیم کمکم کردند و خیلی برای من خوب شد که بازی را بردیم. ما تیمی داریم که متکی به فرد نیستیم و یک تیم خوب هستیم.


وی در مورد اشتباه خودش و شرایط روحی پس از زدن گل به خودی گفت: بعد از اشتباهی که کردم، 3، 4 دقیقه طول کشید تا به بازی برگشتم. اشتباه برای هر کسی پیش می آید ولی اینکه بازیکنان و مربیان کنارت باشند خیلی ارزشمند است.


رحمانی در خصوص اینکه چطور از وسط زمین به دروازه خودی زد، عنوان داشت: می خواستم بغل پا به رحمان احمدی پاس بدهم که توپ پله شد و از بالای سر احمدی به گل تبدیل شد. اگر در طول بازی دیده باشید این اتفاق چند بار هم برای بوحمدان در تیم فولاد رخ داد.


هافبک تیم پیکان در مورد نیم فصل مسابقات و شرایط پیکان ادامه داد: من یک مقدار دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شدم. در هفته های اول بازی های سختی داشتیم ولی فقط مقابل تراکتور باختیم و از بازی مقابل استقلال خوزستان شرایط خوبی پیدا کردیم و تیم راه افتاد.


رحمانی در پایان در مورد اینکه در پنجره تابستانه در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت، بیان کرد: قسمت نشد که به پرسپولیس بروم و خدا را شکر می کنم که انتخاب خوبی داشتم و پیش مربی آمدم که به توانایی ها و بازی من اعتقاد دارد. با بازی های خوب در پیکان فکر می کنم می توانم به تیم ملی هم برسم.

دیدگاه‌ها