کد خبر : 1382354 | 04 دی 1395 ساعت 18:02 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: برابر استقلال برد می خواهیم

سرمربی سپاهان می گوید که قصد دارد با ارائه یک بازی تماشاگر پسند هر سه امتیاز بازی با استقلال را کسب کند.

ویسی: برابر استقلال برد می خواهیم

 

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

بازی با استقلال همیشه جذاب است
بازی های دو تیم استقلال و سپاهان همیشه جذاب و تماشاگر پسند است و در این بازی نیز تلاش می کنیم تا با ارائه یک بازی زیبا هر سه امتیاز را بگیریم و روند پیشرفت خود را ادامه دهیم.

 

استقلال شیری است که حال خوبی ندارد
ما با استقلالی بازی می‌کنیم که مانند شیری است که حالش خوب نیست و می‌خواهد مقابل سپاهان قد علم کرده و یکی از روزهای خوبش را داشته باشد. ما با نام استقلال بازی داریم و وظیفه خودمان می‌دانیم که برابر این تیم قوی بازی کنیم. هدف‌مان کسب پیروزی خانگی در این دیدار و گرفتن سه امتیاز است.

 

خلیل زاده آماده بازی با استقلال
خلیل زاده مصدوم نیست و در بازی برابر استقلال محروم و مصدومی نداریم.

 

همه بازی های ۶ امتیازی است
نه تنها بازی با استقلال، بلکه همه بازی ها برای سپاهان در آینده 6 امتیازی است. ما می خواهیم در کورس قرار بگیریم و برای این کار باید بازی های آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

در نیم فصل دوم باید متفاوت باشیم
تا دیدار جام حذفی برابر نفت تهران صبر خواهیم کرد و پس از آن جلسه ای درباره لیست نقل و انتقالات نیم فصل خواهیم داشت. می خواهیم در نیم فصل دوم نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم و خود را تقویت کنیم. هدف م این است که در نیم فصل دوم نمایشی متفاوت از نیم فصل اول داشته باشیم.


ضعیف فرض کردن استقلال به ضرر ما می شود
نتایج اخیر دو تیم بر روند بازی روز یکشنبه تاثیر دارد و ما سعی کردیم تا بازیکنان روحیه خوبی برای این بازی داشته باشند. هر تیمی ممکن است در مقطعی وارد بحران شود. اگر فکر کنیم استقلال روز خوبی ندارد، این موضوع به ضرر ما خواهد بود. ما استقلال را تیمی قوی تصور کردیم و با تمام قوا برابر این تیم بازی خواهیم کرد.


حریف ما در جام حذفی تفاوتی ندارد
برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم. مهم این است که در هر بازی برنده از زمین خارج شویم. اوضاع ما در دیدارهای قبلی خوب بوده و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بهتر شود.

دیدگاه‌ها