کد خبر : 1382362 | 04 دی 1395 ساعت 18:16 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

دربی فوتسال تحت تاثیر عملیات امداد و نجات؛

احیا تماشاگر توسط عضو هیات‌مدیره ماشین‌سازی

تماشاگر ۶۵ساله دربی دبیری و مس که در حین بازی سکته کرده بود، توسط دکتر رحیمی، عضو هیات‌مدیره ماشین سازی در سالن پورشریفی تبریز احیای قلبی شد و از مرگ نجات یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دو تیم هم استانی مس سونگون ورزقان و دبیری تبریز که دربی فوتسال آذربایجان را برگزار کردند، مس سونگون در نهایت موفق شد سه بر صفر پیروز شود اما در حین این بازی مهیج و تماشایی رسول ابراهیم‌پور هوادار ۶۵ساله به علت هیجان بالای بازی سکته کرد و دچار ایست قلبی شد.

 


بعداز تلاش اعضای هلال‌احمر حاضر در سالن، شوک‌های تنفسی کارساز نشد و اینطور به نظر می‌آمد این مرد 65ساله جانش را از دست بدهد، دکتر علیرضا رحیمی عضو هیات مدیره باشگاه دبیری و ماشین‌سازی که به همراه حامد نجفی به سالن آمده بود و خود پزشک متخصص است، همانجا بر روی سکوها وارد عمل شده و روی این هوادار احیای قلبی انجام داد تا وی به هوش آمد تا صحنه های زیبایی از نجات زندگی یک هوادار فوتسال رقم بخورد.

 

در خصوص این مصدوم که به بیمارستان سینا منتقل شد گفته می‌شود وی در آنجا نیز یک بار دیگر ایست قلبی کرده اما دوباره با احیای قلبی مجددا به هوش آمده و هم اکنون در آی‌سی یو بیمارستان مدنی تبریز شرایط عمومی خوبی دارد و رو به بهبود است.

 

1165820

دیدگاه‌ها