کد خبر : 1382389 | 04 دی 1395 ساعت 19:45 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان آزمون – خطاهای ویسی؛

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال

عبدالله ویسی پس از تغییر و تحولات زیادی که در ترکیب زردپوشان ایجاد کرد، به نظر می رسد به ترکیب اصلی خود دست یافته است.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپاهان و استقلال را می توان حساس ترین دیدار آخرین هفته از دور رفت مسابقات لیگ شانزدهم قلمداد کرد. جایی که سپاهان در چند دیدار اخیر به هارمونی و نتایج خوبی دست یافته است و در مقابل تیم استقلال برای پیروزی در این دیدار به هر کاری دست خواهد زد تا از این شرایط بحرانی خارج شود.
عبدالله ویسی تا هفته دوازدهم و شکست برابر گسترش فولاد تغییرات زیادی در ترکیب تیم خود پدید آورد ولی از هفته سیزدهم و با درخششی که بازیکنان مدنظر ویسی در ترکیب داشتند، به نظر می رسد بار دیگر شاهد حضور آن ها در ترکیب اصلی باشیم.

 

سرمربی سپاهان در اکثر بازی های گذشته از سیستم 1-3-2-4 بهره برده است.

•  خط دروازه (لی اولیویرا)
گلر برزیلی تیم سپاهان در تمام بازی های این فصل به غیر از دیدار برابر فولاد خوزستان در چارچوب دروازه سپاهان قرار گرفته و در این دیدار هم انتخاب اول ویسی خواهد بود.


•  خط دفاعی (احسان حاج صفی- شجاع خلیل زاده – موسی کولیبالی- عارف غلامی)
سپاهان در سه دیدار اخیر خود که البته با پیروزی هم همراه بوده است با بازیکنان مذکور به میدان رفته است. عارف غلامی بازیکن تیم ملی جوانان در دیدار مقابل گسترش فولاد علیرغم شکست زردپوشان، خود را به عنوان دفاع راست اصلی این تیم مطرح کرد تا ترکیب شجاع خلیل زاده و موسی کولیبالی در قلب خط دفاعی و حاج صفی در سمت چپ تشکیل دهنده 4 نفر خط دفاعی تیم باشند.


•  خط میانی ( میلاد سرلک، محمود قائدرحمتی، طالب ریکانی، جلال علی محمدی، فرید بهزادی کریمی)
میلاد سرلک در بازی های گذشته بازیکن ثابت سپاهان در پست هافبک تدافعی بوده است و محمود قائدرحمتی پس از تغییراتی که انجام شده در نهایت به عنوان زوج سرلک در این پست برگزیده شده است.
جلوتر از این دو بازیکن فرید بهزادی کریمی و جلال علی محمدی به عنوان دو وینگر راست و چپ تیم فعالیت می کنند و طالب ریکانی در پست بازیساز پشت مهاجمین به کار گرفته شده است. ضمن اینکه هر سه بازیکن قابلیت جابه جایی در پست های تعریف شده را دارند و این کار ویسی را در پست هایی که نیاز به چرخش زیادی دارد، راحت تر کرده است.


مهاجم هدف (مهرداد محمدی)


محمدی فصل گذشته با درخشش در تیم راه آهن در فوتبال ایران مطرح شد، اما پس از حضور در سپاهان تا هفته دوازدهم نتوانسته بود از پتانسیل خود به خوبی استفاده کند؛ اما در سه دیدار اخیر درخشش خوبی داشته است.


با توجه به نتایج خوب ویسی در سه هفته اخیر با استفاده از همین ترکیب، به نظر نمی رسد شاهد تغییر زیادی در ترکیب زردپوشان باشیم.

رسول نویدکیا هم در دیدارهای اخیر با حضور خود در نیمه دوم تاثیر زیادی بر جریان بازی داشته و پیش بینی می شود در دیدار فردا مقابل استقلال هم با همین استراتژی به کار گرفته شود.

 

دیدگاه‌ها