کد خبر : 1382548 | 07 دی 1395 ساعت 16:30 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

مربی اسبق استقلال سرمربی جدید نوژان

مربی پیشین استقلال تهران و بایر لورکوزن به عنوان سرمربی جدید شهباز نوژان البرز معرفی شد.

مربی اسبق استقلال سرمربی جدید نوژان

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم طالبی که با دارا بودن مدرک A بوندس لیگا آلمان و مدرک حرفه‌ای از فدراسیون این کشور جزو بادانش‌ترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود و همچنین مربی استقلال تهران در زمان رولاند کخ بوده هدایت تیم شهباز نوژان البرز را برعهده گرفت.


او درگذشته که سرمربی نساجی قائمشهر بود همراه این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ یک صعود کرد و بهترین نتایج تاریخ این باشگاه را گرفت که موجب شد از محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم برخوردار شود. از سوی دیگر طالبی توانسته با تیم‌های شهید کجویی و شهرداری جویبار از لیگ دسته سوم به لیگ دو صعود کند.


طالبی باسابقه درخشانی که در تربیت یزد و نساجی داشته است اخیرا یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم پس از رفتن محمود فکری بود ولی در نهایت این  مربی با تیم دسته دومی شهباز نوژان البرز به توافق نهایی دست یافت.


او درحالی هدایت شهباز نوژان البرز را قبول کرده که این تیم در قعر جدول گروه A لیگ دسته دوم است و از 14 بازی اخیرش تنها یک برد و یک مساوی داشته و به نوعی طالبی ریسک بالایی را قبول کرده است اما با این تفاسیر او در تیم‌های کوثر و پرسپولیس شمال نشان داده در تیم‌های بحرانی نیز می‌تواند نتایج درخشانی بگیرد.


لازم به ذکر است، پورحسین در کنار مهدی آقامحمدی بازیکن اسبق پاس تهران و ابومسلم درکنار طالبی به عنوان دستیار مشغول به کار شده است.

دیدگاه‌ها