کد خبر : 1382578 | 05 دی 1395 ساعت 16:55 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط یک آفساید اشتباه اعلام شد؛

مظفری‌زاده: قضاوت خوبی از فغانی شاهد بودیم

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال معتقد است که تیم داوری دیدار استقلال و سپاهان را به جز یک صحنه به خوبی قضاوت کرده است.

مظفری‌زاده: قضاوت خوبی از فغانی شاهد بودیم

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال در پایان دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در مورد عملکرد علیرضا فغانی به "ورزش سه" گفت: علیرضا فغانی داور پر افتخار فوتبال ایران با استفاده از تجربه بالا و دوندگی و جابجایی خوب در زمین مسابقه، قضاوت خوبی در دیدار حساس سپاهان و استقلال از خود نشان داد.


وی ادامه می دهد: فغانی در دقیقه 21 خطای آشکار فرشید اسماعیلی در میانه میدان را که از ایجاد یک موقعیت خوب برای حریف جلوگیری کرده بود به درستی با کارت زرد جریمه نمود. در دقیقه 29 مهاجم تیم سپاهان که مدافع تیم استقلال را در تعقیب خود داشت، تعادل خود را در محوطه جریمه از دست داد که فغانی به تصمیم خوب خود به درستی تصمیم به ادامه بازی داد.


مظفری زاده با تحسین عملکرد فغانی به خصوص در دقایق پایانی افزود: علیرضا فغانی در دقیقه 56 برای دومین بار در این بازی دست به کارت شد و مگویان را به خاطر خطا روی حاج صفی به درستی با کارت زرد جریمه کرد. در حالی که بازی در دقایق پایانی سریع و پربرخورد دنبال می شد، فغانی و کمک هایش با قضاوت کم نقص خود بازی را به خوبی تا پایان اداره کردند؛ هر چند در دقایق ابتدایی کمک داور در یک صحنه در اعلام آفساید اشتباه عمل کرده بود.

دیدگاه‌ها