کد خبر : 1382587 | 05 دی 1395 ساعت 17:12 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

قانون جنگل در فوتبال حاکم است

ویسی: هم خوش‌شانس بودیم، هم بد‌شانس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که مساوی نتیجه عادلانه این بازی بود و آنها هم خوش شانس بودند و هم بد شانس.

ویسی: هم خوش‌شانس بودیم، هم بد‌شانس

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 


هم خوش شانس بودیم، هم بد شانس
امروز هم خیلی بد شانس بودیم که بازی را نبردیم و هم خوش شانس بودیم که نباختیم. نتیجه مساوی عادلانه بود. اگر دقیقه 94 گل مساوی را می زدیم، ما تیم خوشحال بودیم. زیبایی فوتبال همین است و آنها با فشاری که آوردند از غفلت ما استفاده کردند تا ما گل دریافت کنیم.


حضور هواداران به ما استرس داد
به بازیکنانم گفتم که باید قدر صدم ثانیه ها را بدانیم. اگر یک راننده یک لحظه پلک بزند، خانواده های زیادی مشکل دار می شوند. استقلال در دقایق آخر فشار آورد و بعد از آن بود که دروازه ما باز شد. خیلی از بازیکنان ما این تعداد هوادار خودی را ندیده بودند. زمان زیادی طول کشید تا بازیکنان ما استرس را فراموش کنند و بعد از آن فوق العاده بودیم. امیدوارم هواداران روز جمعه نیز در ورزشگاه حاضر شوند تا به فینال جام حذفی صعود کنیم.


همه با تجربه ها در زمین حاضر شدند
بازیکنان با تجربه ما روی نیمکت نبودند که از آنها استفاده کنیم. پاپی و نویدکیا دو بازیکن با تجربه بودند که به زمین فرستادیم. اگر موقعیت 4 به 3 را گل کرده بودیم، تعویض های من بهترین تعویض ها بودند.


نباید درباره فغانی صحبت کرد
فغانی داور بسیار خوبی است و نباید درباره او صحبت کرد. فغانی حتی اگر اشتباه کند، نباید درباره او حرف زد.


از ناراحتی هواداران، ناراحتم
یکی از دلایلی که هواداران امروز آمدند، حساسیت بازی بود. همچنین حضور تیم ما در 4 تیم پایانی جام حذفی نیز یکی دیگر از دلایلی بود که هواداران آمدند. اینکه هواداران در این ساعت از روز وسط هفته آمدند، باید مورد تقدیر قرار گیرد و ناراحت بودم.


در فوتبال قانون جنگل حاکم است
من برای سپاهان تلاش می کنم. سپاهانی هستم و حتی اگر تیم دیگری بودم،  نیز تلاش می کردم تا منصوریان را ببرم. در فوتبال قانون جنگل وجود دارد  باید بکشیم تا کشته نشویم. برای منصوریان و استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.


بازی با نفت حساس ترین بازی سپاهان است
بازی با نفت یکی از حساس ترین روزهای زندگی سپاهان است. سپاهان سال گذشته وضعیت خوبی نداشت و امسال باید راهی فینال جام حذفی شود. تمام وجودمان را می گذاریم تا روز جمعه به فینال صعود کنیم.

دیدگاه‌ها