کد خبر : 1382727 | 06 دی 1395 ساعت 11:23 | 45.2K بازدید | 5 دیدگاه

کاپیتان یعقوب در حلقه شادی آبی‌ها (عکس)

یعقوب کریمی که در اغلب بازی های استقلال به عنوان یکی از نفرات اصلی پا به میدان می گذارد چیزی نمانده بود حضور در جشن بازی خوبش را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق رو به پایین بازی تیم های استقلال و سپاهان بودیم که نام آشنای ترکیب این تیم پا به میدان گذاشت و یعقوب کریمی به میدان فراخوانده شد تا به کمک سایر جوانان آبی بیاید و باعث کسب امتیاز شود. 

 

1166148


او که پس از حضور در میدان بازوبند سرگروهی را روی بازوی خود دید به مانند سایر جوانان این تیم توان خود را به کار بست تا بتواند کارساز ظاهر شود و در نهایت اتفاقی که باید می افتاد، افتاد و استقلالی ها دست خالی زمین را ترک نکردند و در این بین کاپیتان یعقوب نیز خود را بین حلقه شادی بازیکنان دید تا اگر در گلزنی تاثیر نداشته لااقل به عنوان بازیکنی خوش قدم و اینکه از زمان حضور همه تلاش خود را به کار بست، با سایر بازیکنان به خوشحالی بپردازد.

 

 

البته یعقوب کریمی به عنوان کاپیتان سوم استقلالی ها در لیگ فعلی محسوب می شود اما به نیمکت نشینی رحمتی و حیدری، بازوبند سرگروهی آبی بر بازوی امید ابراهیمی بسته شده بود که پس از حضور کریمی در میدان و عدم حضور رحمتی و خسرو، به طور خودکار بازوبند به این بازیکن رسید.

دیدگاه‌ها