کد خبر : 1382733 | 06 دی 1395 ساعت 11:32 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

برزای؛ از حواشی پرتعداد تا امضای حکم ابقا

مهاجم آبی ها که در دو بازی گذشته نمایش قابل قبولی داشته با تک گلی که برابر سپاهان به ثمر رساند، استقلال را از اتفاقات خطرناکی دور نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بهنام برزای در دیداری که در پست اصلی خود یعنی بال راست استقلال از ابتدا به میدان رفت، نمایش قابل قبولی داشت و با ضربه سر گل تساوی بخش و ابقا کننده استقلال و منصوریان را وارد دروازه اولویرا کرد تا روند بردهای پی در پی سپاهان متوقف شود.


مهاجم جنوبی آبی ها اما پیش از این پایان دلچسب در آخرین دقایق نیم فصل اول، روزهای پر حاشیه ای را خواسته و البته ناخواسته برای آبی ها رقم زده بود. درگیری با خرمگاه در تمرین و البته شایعه قهر از رختکن استقلال به دلیل خط خوردن از لیست 18 نفره دو حاشیه ای بود که برزای در آن نقش پر رنگی ایفا کرد اما این مهاجم تکنیکی حاشیه های دیگری را نیز در نیم فصل اول ناخواسته تجربه کرد. سرمربی آبی ها در دیدار با صبا، برزای را یک خط عقب تر و در خط دفاعی بازی داد و در پایان بازی از تعبیر مهدوی کیای جدید فوتبال برای او استفاده کرد تا این تعبیر مدتها برای منصوریان حاشیه ساز شود. در جنجال بزرگ استقلال نیز البته رد پایی از این بازیکن دیده می شود. استفاده کردن و نکردن از بهنام برزای و خسرو حیدری در دو بازی نفت تهران و تراکتوسازی که با شکست آبی ها همراه شد، موضوعی بود که باعث شد منصوریان و رحمتی دچار اختلاف شوند که البته در این موضوع نیز قطعا برزای تقصیری نداشته است.

 

1166152


برزای که در دیدار نفت تهران به عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود، گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند تا حضور در ترکیب اصلی دیدار با سپاهان، مزد او باشد. هافبک مهاجم آبی ها که در واقع وظیفه مهار حاج صفی را نیز بر عهده داشت در این بازی اجازه نداد تا فوق ستاره سپاهان روز درخشانی داشته باشد تا این بازیکن در دفاع نیز نمره قبولی بگیرد. گل برزای در آخرین ثانیه ها حکم ابقای منصوریان را امضا کرد تا این بازیکن با شادی گلی که پیش از این مخصوص به فرهاد مجیدی بود، جشن گل با ارزش خود را برگزار کند.

 

عکس رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها