کد خبر : 1382812 | 06 دی 1395 ساعت 15:24 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مورینیو: مویس مقصر ناکامی یونایتد نبود

ژوزه مورینیو با حمایت از دیوید مویس می گوید که مشکلات امروزی شیاطین سرخ ربطی به مویس ندارد و تاکید می کند که اخراج او از منچستر یونایتد در سال 2014 چیزی از ارزش های وی به عنوان یک سرمربی کم نکرد.

مورینیو: مویس مقصر ناکامی یونایتد نبود

به گزارش "ورزش سه"، مویس در سال 2013 به جای سر الکس فرگوسن سکان هدایت فنی منچستر یونایتد را بر عهده گرفت و در همان اولین سال حضورش در باشگاه بدون کسب هیچ موفقیتی از سمت خود برکنار شد و لوئیس فان خال به عنوان سرمربی جدید بر نیمکت منچستر یونایتد نشست.

 

 

1166200

 

 

ژوزه مورینیو در همین رابطه گفت:" من انتظارات سنگین موجود از سرمربی منچستر یونایتد را مثل یک بار بزرگ بر روی دوش خودم نمی بینم. من تاریخ پر افتخار منچستر یونایتد را احساس می کنم و تنها نکات مثبت آن پیش چشم است."

 

آقای خاص ادامه داد:" اگر شما امکانات لازم را برای ادامه تاریخ پر افتخار منچستر یونایتد در اختیار داشته باشید، ماجرا متفاوت است. وقتی شما بازیکنانی مثل گری نویل، دیوید بکهام و برایان گیگز و نیکی بات را در اختیار دارید و همه آن ها در سنین 25، 26 و 27 سالگی هستند، رسیدن به موفقیت آسان تر است تا این که همین بازیکنان را در 31 یا 32 سالگی شان در اختیار داشته باشید.

مویس این بازیکنان را در اختیار نداشت و این بخش مهمی از ناکامی او محسوب می شود. آنها نسل بزرگی در یونایتد بودند و مویس زمانی به این تیم آمد که شرایط باشگاه مساعد نبود. ساده نیست به یک باشگاه بیایید و مسیر موفقیت را ادامه دهید. در همان مقطع، لیگ برتر در حال تغییر و انتقال قدرت بود.»

دیدگاه‌ها