کد خبر : 1382816 | 06 دی 1395 ساعت 15:36 | 41.4K بازدید | 2 دیدگاه

4 ضربی که منصوریان را ابقا کرد(آنالیز)

تیم فوتبال استقلال در حالی که می توانست در بازی برابر سپاهان با پیروزی زمین بازی را ترک کند، به سختی با گل دقیقه 93 بهنام برزای با این تیم مساوی کرد.

4 ضربی که منصوریان را ابقا کرد(آنالیز)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در این بازی بارها دروازه سپاهان را چه قبل از گل این تیم و چه بعد از آن تهدید کرد اما موقعیت هایی که این تیم ایجاد کرد یا به تیر دروازه برخورد کرد و یا با عکس العمل خوب لی الیویرا همراه شد تا کار به ثانیه های پایانی بازی بکشد. در آن ثانیه های پایانی که احتمالا تمام هواداران حاضر در استادیوم نقش جهان منتظر ثبت چهارمین شکست فصل استقلال و احتمالا برکناری منصوریان بودند، تنها 4 ضربه به توپ سرمربی جوان آبی ها را از خطر اخراج نجات داد، 4 ضربه ای که از مجید حسینی شروع شد و به بهنام برزای ختم شد. 

 


ضربه اول: در این صحنه مجید حسنیی 20 ساله با توجه به شرایط حساس بازی توپ را به صورت مستقیم به پشت محوطه جریمه سپاهان فرستاد تا شاید مهاجمان این تیم بتوانند کاری انجام بدهند.

 

1166202

 

ضربه دوم: در این صحنه ضربه بلند مجید حسینی به سر علی قربانی ساییده شد و توپ به سمت راست استقلال رفت، جایی که قرار بود کاوه رضایی در آن کاری بزرگ انجام بدهد.

 

1166205


 

ضربه سوم: بعد از این که توپ به سمت راست محوطه جریمه سپاهان رفت، کاوه رضایی آماده بود تا کاری بزرگ انجام بدهد، سانتر دقیقه او در دقیقه 93 روی سر بهنام برزای نشست.

 

1166207


 

ضربه چهارم: آخرین ضربه که منجر به گل استقلال به سپاهان می شود را بهنام برزای روانه دروازه حریف کرد. او در این صحنه توپ را در حالتی نامتعادل با ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد تا حکم بقای منصوریان را امضا کند.

 

1166203

دیدگاه‌ها