کد خبر : 1382837 | 06 دی 1395 ساعت 17:09 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر: بازیکنان جدیدی را جذب می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز از آغاز مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم لیگ برتر خبر داد.

سمندر: بازیکنان جدیدی را جذب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، با پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور، غلامرضا سمندر ضمن تاکید بر لزوم تحقق هدفگذاری باشگاه برای فصل شانزدهم ، تامین خواسته های کادرفنی را اولویت مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل عنوان کرد.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز ، ضمن ابراز خرسندی از کسب پیروزی شاگردان کمالوند در آبادان طی آخرین بازی نیم فصل اول، مجموع نتایج کسب شده در نیم فصل اول را قابل قبول دانست و تصریح کرد: شرایط ما در فصل جاری تا حد زیادی تحت تاثیر تغییرات بازیکنان و هماهنگی بین آنان بود و فارغ از نتایج، عملکرد رضایت بخشی را از تیم شاهد بودیم و از هفته های میانی نیم فصل اول، روند نتیجه گیری مان نیز تا حدودی موفق بوده است.


سمندر با بیان اینکه سرمربی تیم تقریباً لیست بازیکنان مدنظر را تهیه کرده، افزود: با آغاز مهلت نقل و انتقالات، بدنبال مذاکره با بازیکنان آزاد هستیم و آنانی هم که قرارداد دارند نیز با باشگاه هایشان مذاکره می شود تا شرایط جذب آنان را فراهم کنیم.


وی درخصوص بازیکنان مازاد نیم فصل نیز ابراز داشت: این موضوع قطعیت ندارد و کادرفنی هنوز نظر نهایی در این باره را اعلام نکرده ولی درصورتی که چنین امری نیز موضوعیت پیدا کند، قطعاً اقدامات لازم را ترتیب خواهیم داد.


غلامرضا سمندر، نظر و توصیه مالک باشگاه را حفظ آرامش و تداوم روند رو به رشد تیم، مطرح کرد و اظهار داشت: تلاش ما همواره بر این اساس بوده و به دور از حاشیه ، بدنبال فراهم کردن شرایط جهت موفقیت تیم هستیم.


 
سمندر با ابراز امیدواری نسبت به بهبود جایگاه تیم فوتبال گسترش فولاد در جدول رده بندی لیگ برتر طی نیم فصل دوم، اضافه کرد: همانگونه که کارشناسان اذعان داشته اند، روند تاکتیکی تیم مان هدفمند است و انشالله با تداوم همین روند، امتیازات لازم را در نیم فصل دوم کسب خواهیم کرد و هدفگذاری مان برای فصل جاری محقق می شود.

دیدگاه‌ها