کد خبر : 1382987 | 07 دی 1395 ساعت 11:19 | 70.2K بازدید | 1 دیدگاه

در صورت صعود با اکسین البرز

یحیی گران‌ترین مربی ایران می‌شود

به نظر می رسد یحیی گل محمدی در صورت صعود به لیگ برتر به همراه تیم اکسین البرز گران ترین مربی ایران خواهد شد.

یحیی گران‌ترین مربی ایران می‌شود  

به گزارش "ورزش سه"، حضور یحیی گل محمدی در تیم دسته اولی اکسین البرز که با صدر جدول 11 امتیاز اختلاف دارد خیلی عجیب بود! طبیعی بود که همه چشم انتظار حضور یحیی در یک تیم لیگ برتری باشند. او با دو قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم ذوب آهن و هم چنین مقام های نسبتا خوب در لیگ برتر با همین تیم و نفت تهران تبدیل به یک برند در فوتبال ایران شده بود و تصور می شد در ادامه مسیر هم او را در یک تیم لیگ برتری ببینیم.

در روزهای اخیر صحبت از این بود که جانشین حسین فرکی در تیم سایپا خواهد شد. یا اینکه به صنعت نفت آبادان خواهد رفت و...اما یحیی همه معادلات را بهم ریخت. این خبر آن قدر عجیب بود که در ساعات اولیه رسانه ها این خبر را با تردید انعکاس دادند اما وقتی عکس یحیی در کنار مدیر عامل باشگاه اکسین البرز منتشر شد مشخص شد که خبر درست است و یحیی سرمربی اکسین شده است. به جای فیروز کریمی.


بی شک پیشنهاد مالی به یحیی گل محمدی اغوا کننده بوده که موجب حضور او در یک تیم دسته اولی شده. آنهم تیمی که شناسنامه پر رنگی در فوتبال ایران ندارد و اولین فصل حضور خود را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تجربه می کند. 


حتما اکسین نیت صعود به لیگ برتر را دارد که به سراغ یحیی رفته و حتما پاداش جالب توجهی را برای صعود این تیم به لیگ برتر در نظر گرفته، یحیی گل محمدی اگر به لیگ برتر صعود کند تبدیل به گران ترین مربی ایران خواهد شد. 


گفتنی است یحیی گل محمدی پیش تر مربیگری در دسته اول را در تیم های نساجی و تربیت یزد تجربه کرده بود. در دوران حضور در نساجی مدیر عامل این تیم سعید آذری بود و تربیت یزد هم اینروزها وجود خارجی ندارد. البته تلاش های او در هیچ یک از این دو تیم منجر به صعود به لیگ برتر نشد.

دیدگاه‌ها