کد خبر : 1383196 | 08 دی 1395 ساعت 09:52 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

استویچف خودش نخواست مذاکرات را ادامه دهد

افشاردوست: بروتو همچنان جزو گزینه‌های ما است

دبیر فدراسیون والیبال ایران گفت: به دنبال کسی هستیم که اعتماد به نفس و به کار خودش اطمینان داشته باشد و بتواند به ما برنامه اجرایی بدهد.

افشاردوست: بروتو همچنان جزو گزینه‌های ما است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پس از حدود یک ماه مذاکره رسمی ایران با رادوستین استویچف بر سر هدایت تیم ملی والیبال کشورمان، این مربی بلغاری اعلام کرد که نمی‌تواند مطمئن باشد با تیم ملی والیبال ایران در المپیک 2020 به مرحله نهایى برسد و انصراف خود را از ادامه مذاکرات اعلام کرد.

 

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در این مورد گفت: استویچف، شب گذشته به ما خبر داد که تمایلی به ادامه مذاکرات ندارد و ما نیز از امروز به سراغ گزینه‌های دیگری که داشتیم، می‌رویم ولی اجازه بدهید نامی از کسی نبرم تا مذاکرات کمی پیشرفت کند. ما با برخی از گزینه‌ها هنوز تماس نگرفته‌ایم.

 

مربی پیشین تیم ملی در مورد اینکه آیا قول گرفتن از یک مربی حرفه‌ای برای کسب مقام خاصی در المپیک، منطقی است یا خیر، گفت: بحث قول گرفتن نیست. ما به دنبال کسی هستیم که اعتماد به نفس و به کار خودش اطمینان داشته باشد و بتواند به ما برنامه اجرایی بدهد. قرار نیست که همه برنامه‌‌های مربی مو به مو اجرا شود بلکه مهم این است که تیم ملی یک کشور و توانایی خود برای هدایت آن را در حد قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر المپیک، ببیند.

 

افشاردوست ادامه داد: برنامه فدراسیون والیبال این است که در المپیک 2020 توکیو جزو 4 تیم برتر المپیک باشد. ما نشان داده‌ایم که پتانسیل قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر جهان را داریم.

 

دبیر فدراسیون والیبال در پایان گفت: مائورو بروتو همان طور که پیش از این ابراز تمایل کرده بود، همچنان جزو گزینه‌های ما است.

دیدگاه‌ها