کد خبر : 1383206 | 08 دی 1395 ساعت 10:31 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

تاریخ دیدار دربی تغییر نمی‌کند

باشگاه استقلال به زمان برگزاری دربی در روز 24 بهمن معترض است و درخواست خود را برای تغییر زمان بازی به سازمان لیگ برتر ارائه داده است.

تاریخ دیدار دربی تغییر نمی‌کند 

به گزارش "ورزش سه"، کمیته مسابقات در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال گفته که این درخواست مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما دور از ذهن است این بررسی موجب تغییر زمان بازی شود. 


سازمان لیگ برتر پیش از اعلام زمان برگزاری دربی، برگزاری آن در همه زمان ها را مورد بررسی قرار داد و در نهایت به این جمع بندی رسید 24 بهمن بهترین زمان برای برگزاری این بازی است چرا که استقلال 5 روز بعد از بازی با السد در این دیدار به میدان خواهد آمد. برگزاری این دیدار در روز 28 بهمن دیدار استقلال با ذوب آهن و پرسپولیس با سپاهان را به چالش می‌کشد و از آنجایی که تقویم فشرده است و تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند اگر این دو بازی معوقه شود برگزاری مجدد آن چالش های متعددی را به وجود خواهد آورد. 


به هر صورت فوتبال امروز به یک صنعت تبدیل شده و فشردگی بازی ها با توجه کثرث مسابقات مرسوم است اما تفاوت هایی بین نگاه ها در فوتبال ایران و فوتبال حرفه ای وجود دارد. در فوتبال حرفه ای تیم ها خود را با این شرایط وفق داده اند اما در ایران همچنان به فشردگی بازی ها اعتراض می شود.

دیدگاه‌ها