کد خبر : 1383503 | 09 دی 1395 ساعت 18:19 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماکسی رودریگز:

باید مجسمه سیمئونه را در مادرید بسازند

ستاره آرژانتینی سابق اتلتیکو که برای لیورپول هم سابقه بازی دارد معتقد است به خاطر دستاوردهای دیگه سیمئونه در اتلتیکو باید مجسمه ای از این مربی در مادرید نصب شود.

باید مجسمه سیمئونه را در مادرید بسازند

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه 5 سال پیش هدایت اتلتیکو را پذیرفت و به تدریج توانست روخی بلانکوس ها را به یک رقیب جدی برای رئال و بارسا تبدیل کند. او با این تیم قهرمانی لالیگا، کوپا دل ری و لیگ اروپا را کسب کرده و دو بار نیز تا فینال لیگ قهرمانان صعود کرده است.

 

 

1166700

 

 

ماکسی رودریگز، ستاره سابق اتلتیکو که برای نیوولزالدبویز آرژانتین بازی می کند، در مورد سیمئونه به مارکا گفت:« زمانی که من برای اتلتیکو بازی می کردم، این تیم مثل یک غول خفته بود و توانایی رقابت با رئال و بارسا را نداشت.

واقعیت این است که رقابت با این دو تیم بسیار سخت است؛ ولی با آمدن سیمئونه همه چیز تغییر کرد. او ساختار اتلتیکو را عوض کرد و از این تیم یک مدعی درجه یک در اسپانیا و اروپا ساخت.

 

خیلی ها از اینکه اتلتیکو تاکنون فاتح چمپیونزلیگ نشده، انتقاد می کنند و می گویند که دو بار نایب قهرمانی در سه سال اخیر اهمیت ندارد؛ چرا که تیم دوم را کسی به یاد نمی آورد؛ ولی باید توجه داشت که سیمئونه از یک تیم بحران زده و معمولی، تیمی ساخته که حتی می تواند مدعی قهرمانی اروپا نیز باشد.

با توجه به دستاوردهای بزرگ او، معتقدم باید مجسمه ای از سیمئونه ساخته شود.»

 

دیدگاه‌ها