کد خبر : 1383691 | 10 دی 1395 ساعت 16:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

کونته: خرید بازیکن در ماه ژانویه آسان نیست

چلسی در ادامه روند رو به رشد خود فردا به پیروزی خانگی برابر استوک فکر می کند تا سال 2016 را به بهترین شکل تمام کند.

کونته: خرید بازیکن در ماه ژانویه آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از یک فصل ناامید کننده، حالا با هدایت آنتونیو کونته متحول شده و با کسب بردهای متوالی توانسته با فاصله 6 امتیازی از لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد.

در شرایط فعلی به نظر نمی رسد که استوک سیتی نیز مانعی سخت برای این تیم باشد و حتی بسیاری چلسی را قهرمان این فصل لیگ برتر می دانند.

 

 

1164414

 

 

کونته در همین رابطه به خبرنگاران گفت: «دست یافتن به 12 برد متوالی فوق العاده است؛ اما برای ما کافی نیست. قهرمانی در کل فصل چیزی است که به دنبال آن هستیم و نه نیم فصل. باید قبل از هر چیز به پیروزی مقابل استوک سیتی فکر کنیم. پیروزی در این بازی مهم است. با این برد، به حریفان خود اخطار می دهیم.

فردا در خانه به مصاف استوک سیتی می رویم که آخرین بازی از نیم فصل اول است. باید همچنان به تلاش خود ادامه دهیم.»

 

خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی: «خرید بازیکن در ژانویه بسیار دشوار است؛ چون هر باشگاهی دوست دارد بهترین بازیکنان خود را حفظ کند. از فروش اسکار پول خوبی به دست آوردیم ولی بهتر است این پول را برای بازیکنی خرج کنیم که مناسب تیم باشد.»

 

کونته در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش و کورتوا گفت: «باید دید که آیا کاستا و کانته می توانند به میدان بروند یا خیر. کورتوا یکی از بهترین هاست. او سخت کار می کند و در کنار ما خواهد ماند. فکر می کنم او یک دروازه بان منحصر به فرد است.»

دیدگاه‌ها