کد خبر : 1383713 | 10 دی 1395 ساعت 18:42 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

فلاحت زاده: مگر از فرکی مربی بهتری داریم؟

عضو کادر فنی تیم سایپا و مدافع سابق تیم ملی اشتباهات داوری را علت اصلی نتایج ضعیف سایپا می داند .

فلاحت زاده: مگر از فرکی مربی بهتری داریم؟

به گزارش "ورزش سه"، او در ادامه گفت: «برابر تیم های فوتبال نفت،تراکتورسازی ،سپاهان و صبا به نحو بارزی اشتباهات داوری روی کار ما اثر گذاشت. ضمن اینکه نتیجه گیری نه چندان خوب سایپا را ناشی از حضور 9 بازیکن تازه در تیم و مصدومیت برخی از بهترین یاران  تیم هم می دانم. مهدی ترابی، علی قلی زاده، الساندرو فیلیپ و حامد شیری کسانی بودند که اگر در ترکیب قادر به بهره گرفتن از آنها بودیم در صورت بروز مشکلات داوری هم عملکرد بسیار بهتری داشتیم.»


دستیار اول فرکی ادامه می دهد: «اگر گلر خارجی ما یعنی الساندرو فیلیپ مصدوم نمی شد امروز به عنوان بهترین گلر لیگ برتر او را می شناختند.

 

فلاحت زاده در پایان ضمن حمایت از فرکی اعلام کرد: «باشگاه سایپا مدیریتش ورزشی است و به همین علت شناخت خوبی از جامعه فوتبال دارد و می داند که مربی بزرگی مثل حسین فرکی در صورت استعفا هم باید در تیم بماند که البته واکنش مدیران خوب ما هم همین بود، مگر در فوتبال ما از حسین فرکی مربی بزرگتر و بهتری داریم؟ مدیران ما با علم بر این واقعیت در نیم فصل دوم شاهد خواهند بود که سایپا از تیم های برتر نیم فصل دوم باشد و با عملکرد خوب به جمع تیم های یک رقمی برسد.»

دیدگاه‌ها