کد خبر : 1383784 | 11 دی 1395 ساعت 00:30 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلاردایس: از چین پیشنهاد داشتم اما رد کردم

سم آلاردایس، سرمربی کریستال پالاس، فاش کرد که قبل از برعهده گرفتن هدایت این تیم، یک پیشنهاد قابل توجه از لیگ چین را رد کرد.

آلاردایس: از چین پیشنهاد داشتم اما رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لیگ چین در یک سال اخیر با هزینه های هنگفت، بازیکنان و مربیان صاحب نامی را به خدمت گرفتند؛ از جمله در یک هفته اخیر که دو تیم شهر شانگهای مبلغ قابل توجهی برای خرید اسکار و کارلوس ته وز پرداختند.

 

اما آلاردایس که مدتی پیش به دنبال یک رسوایی مجبور به کناره گیری از تیم ملی انگلیس شد، ادعا کرد که یک پیشنهاد از لیگ چین را رد کرده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" آیا پیشنهاد داشتم؟ بله. نرفتم. می توانستم بروم اما ترجیح دادم اینجا بمانم. برای یک بازیکن یا یک باشگاه، رد کردن چنین پیشنهادی دشوار است. دنیا به این سمت می رود و دنیای فوتبال را هم تغییر می دهم.

 

 

1166927

 

 

چین می خواهد به یک قدرت تبدیل شود و می خواهد این کار را با پرداخت های هنگفت و خرید بهترین ها انجام بدهد. زمان ثابت می کند که این کار درست است یا نه.

 

الان پول حرف نهایی را می زند. اما اگر ما بازیکنان درجه یک را از دست بدهیم، این روی کیفیت لیگ برتر تاثیر می گذارد. ما نمی خواهیم گرت بیل یا کریس رونالدو را از دست بدهیم اما دنیا دیگر کوچک شده و بازیکنان به راحتی سفر می کنند. کاری که ما باید انجام بدهیم، پرورش بازیکنان جوان و استعدادهای بهتر است."

دیدگاه‌ها