کد خبر : 1384160 | 12 دی 1395 ساعت 13:27 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

این بار جام در اروند خواهد ماند؛

تراکتور، نفت؛ فینال به یاد عجیب ترین بازی لیگ

دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران در فصل جاری میان دو تیمی برگزار خواهد شد که در لیگ برتر نیز شرایط خوبی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران و تراکتورسازی 19 اردیبهشت 96 آخرین دیدار فصل فوتبال ایران را برگزار خواهند کرد تا تکلیف جام حذفی مشخص شود. این دو تیم در حالی پا به این مسابقه خواهند گذاشت که در پایان نیم فصل اول لیگ برتر نیز شرایط قابل قبولی در جدول رده بندی دارند.

 

غایبان پرشمار در اروند


نفت تهران در این دیدار توحید غلامی و عباس بوعذار را به دلیل اخراج در دیدار نیمه نهایی در اختیار نخواهد داشت. دانشگر مدافع این تیم که در دیدار برابر استقلال از زمین مسابقه اخراج و یک جلسه محروم شده بود، دیگر بازیکن غایب نفتی ها در دیدار فینال خواهد بود. کرار جاسم هافبک عراقی تراکتورسازی دیگر بازیکنی است که پس از اخراج در دیدار برابر ذوب آهن، شانس حضور در فینال جام حذفی را از دست داد. به این لیست باید علی دایی را نیز اضافه کرد که قطعا بزرگترین غایب این دیدار است.

 

1167238

 

نفت تهران به دنبال اولین قهرمانی


نفت تهران دو فصل پیش برابر ذوب آهن قرار گرفت و با شکست برابر این تیم، شانس کسب عنوان قهرمانی جام حذفی را از دست داد. مدیران این باشگاه که در ابتدای فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردند حالا با پشت سر گذاشتن استقلال و سپاهان به فینال جام حذفی رسیدند و این شانس را دارند تا در اولین سال حیات متفاوت خود، اولین جام را کسب کنند.

 

تراکتورسازی و رویای دوگانه


شاگردان قلعه نویی در لیگ شانزدهم برای کسب دو جام می جنگند. قرمزهای تبریزی که در لیگ برتر بعد از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارند و با جذب دو ستاره پرسپولیس، شرایط بسیار خوبی در نیم فصل دوم در انتظار آنها خواهد بود امیدوارند تا دومین جام حذفی تاریخ این باشگاه را در خرمشهر کسب کنند. قرمزهای تبریزی در تنها دیدار خود برابر نفت تهران در لیگ برتر برابر این تیم به پیروزی رسیدند و مقایسه شرایط دو تیم نشان می دهد که تراکتورسازی در این بازی شانس بیشتری خواهد داشت.

 

1167241

 

به یاد عجیب ترین بازی لیگ


دیدار پایانی لیگ چهاردهم در تبریز میان تراکتورسازی و نفت تهران بی شک در میان سه بازی تکرار نشدنی فوتبال ایران است. در این دیدار هر کدام از دو تیم در صورت پیروزی می توانست جشن قهرمانی برپا کند اما اتفاقات بازی به شکلی پیش رفت تا سپاهان اصفهان کیلومترها آن طرف تر جشن قهرمانی برگزار کند. این دو تیم حالا دو سال بعد از این بازی حساس دوباره در شرایطی برابر یکدیگر قرار می گیرند که باز هم برنده این بازی، فاتح یک جام خواهد بود و این بار جام در ورزشگاه اروند اهدا می شود.

 

1167240

دیدگاه‌ها