کد خبر : 1384631 | 14 دی 1395 ساعت 11:48 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش بسکتبال:

گزینه بعدی فدراسیون نباید کمتر از بائرمن باشد

روزبه ارغوان گفت: من هنوز در جریان جدا شدن دیرک باوئرمان از تیم ملی نیستم ولی اگر قرار بر انتخاب جایگزینش باشد باید مربی انتخاب شود که روند پیشرفت بسکتبال را افزایش دهد.

گزینه بعدی فدراسیون نباید کمتر از بائرمن باشد

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد و باید مربی انتخاب کند که با دیدن مسابقات لیگ از استعدادهایش استفاده کند.


وی افزود: الان بسکتبال ایران به سطحی رسیده است که در بازی‌ها تیمی مثل شهرداری کاشان به عنوان تیم هشتم جدول، بازی به این خوبی به نمایش می‌گذارد پس مربی باید انتخاب شود که بازیکنان خوب را جمع کند.


ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ادامه داد: الان نمی‌شود گفت با رفتن بائرمن ایران ضرر کرده است ولی او مربی خوبی بود و قطعاً گزینه بعدی فدراسیون نباید چیزی کمتر از باوئرمان داشته باشد.


ارغوان در مورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری کاشان گفت: ما در حد یک تیم خوب عالی بازی کردیم و نماینده کاشان هم با وجود اینکه بازیکن خارجی خود را در اختیار نداشت بازی خوبی مقابل پتروشیمی به نمایش گذاشت و به آن ها تبریک می گویم.


وی خاطرنشان کرد: این دیدار خوبی برای پتروشیمی بود تا بتواند در بازی‌های آینده‌اش روند خوبش را ادامه دهد و تا رسیدن به مرحله پلی آف نتایج خوبی بگیرد.

 تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان موفق شد با نتیجه 82 بر 62 مقابل میزبانش شهرداری کاشان به برتری برسد.

 

دیدگاه‌ها