کد خبر : 1384851 | 15 دی 1395 ساعت 10:17 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترکی با نمره قبولی خداحافظی می‌کند

محسن ترکی در حالی تصمیم به خداحافظی از دنیای داوری گرفته که دیروز در کیش تست آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

ترکی با نمره قبولی خداحافظی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محسن ترکی که 14 سال داور الیت بود به دلیل اینکه در تست آمادگی جسمانی دبی نمره قبولی نگرفت و این برای سومین بار طی 14 سال بود که در تست آمادگی جسمانی نمره قبولی نمی گرفت اتوماتیک وار از لیست داوران الیت کنار گذاشته شد. 


بعد از این اتفاق هیاهو به راه افتاد که "چرا داوری که تست آمادگی جسمانی AFC را با ناکامی پشت سر می گذارد در لیگ برتر قضاوت می کند"؛ در حالی که رد شدن در تست آسیایی قضاوت در بازی های داخلی را نقض نمی کند و محسن ترکی بر اساس نمره قبولی که در تست ابتدای فصل گرفته بود در لیگ برتر قضاوت می کند.


در هر صورت دیروز در کیش یکی از داورانی که تست های آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر گذاشت محسن ترکی بود و نمره او عالی درج شد. با این حال او تصمیم به خداحافظی از دنیای داوری گرفته و به نظر می رسد می خواست ثابت کند از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارد و قبول نشدن در تست دبی فقط یک اتفاق بوده است. 


حسن کامرانی فر، رئیس دپارتمان داوری در برابر تصمیم محسن ترکی ایستادگی کرده و گفته تلاش خواهد کرد محسن ترکی را از اجرای تصمیم خود منصرف کند. 


البته کمیته داوران خداحافظی محسن ترکی را قطعی نمی داند و می گوید محسن ترکی هیچ درخواست کتبی مبنی بر انصراف از ادامه قضاوت به این کمیته تحویل نداده است.

دیدگاه‌ها