کد خبر : 1385099 | 16 دی 1395 ساعت 09:20 | 89.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به سرزمین مادری

آرش افشین به استقلال خوزستان پیوست

در دومین تجربه حضور در استقلال به توفیقی دست پیدا نکرد تا در میان تمام پیشنهاداتی که داشت بار دیگر راه بازگشت به شهر آبی ها را در پیش گرفته و همچنان آبی پوش باقی بماند.

آرش افشین به استقلال خوزستان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، آرش افشین به عنوان یکی از خریدهای پر سرو صدای تابستانی به جمع شاگردان علیرضا منصوریان در استقلال پیوست تا چند سال بعد از جدایی غم انگیزی که از تیم های پایه این باشگاه داشت دوباره به تیم محبوبش بازگردد. مهاجمی که نشان داده بود توانایی های زیادی دارد و با اتکا به این قابلیت ها می تواند مهره ای کلیدی در خط حمله آبی پوشان پایتخت شود.


افشین اما با وجود تمام انگیزه هایی که برای درخشش در استقلال آن هم در دومین تجربه حضور در این تیم داشت نتوانست جایگاهی در ترکیب اصلی و افکار تاکتیکی منصوریان پیدا کند و در بیشتر هفته های نیم فصل نخست یا نیمکت نشین بود یا سکونشین تا در نهایت از این وضعیت به ستوه آمده و به عنوان اولین بازیکن مازاد منصوریان رضایتنامه اش را دریافت و دوباره راه جنوب را در پیش بگیرد. شهری که در آن خاطرات بسیار خوشی را داشت و از آن به تیم ملی رسید تا نوید ظهور ستاره ای جدید در فوتبال ایران را بدهد.

 

1171166


آرش که پیشنهادات زیادی داشت در حالی برای نیم فصل دوم به آبی های خوزستان پیوست که با جدایی رحیم مهدی زهیوی این فرصت را برای خودش می دید با قرار گرفتن در ترکیب اصلی مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر تمامی توجهات را به خود جلب کند. سیروس پورموسوی هم با علم به انگیزه های بالای افشین او را جایگزین زهیوی کرد تا با اتکا به زوح افشین – نانگ نیم فصل درخشانی را تجربه کند.


آرش افشین در واکنش به این تصمیم در گفتگویی کوتاه به "ورزش سه" گفت:« نیم فصل خوبی نداشتم اما امیدوارم در ادامه لیگ با شرایطی که در تیم استقلال خوزستان وجود دارد به روزهای اوج برگردم و دینم را به مردم خوزستان و هواداران این تیم ادا کنم.انگیزه های زیادی دارم و امیدوارم که خداوند کمک کند تا نشان دهم هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارم».

دیدگاه‌ها