کد خبر : 1385187 | 16 دی 1395 ساعت 14:48 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: اسکی در ایران پتانسیل بالایی دارد

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید رشته ورزشی اسکی در ایران با توجه به پتانسیل خوبی که در اختیار دارد می‌تواند به جایگاه بالاتری دست پیدا کند.

سجادی: اسکی در ایران پتانسیل بالایی دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون اسکی، پیست اسکی دربندسر پنجشنبه 16 دی ماه میزبان سید نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان بود و در این حضور با اسکی‌بازان و مربیان حاضر در اردوی آماده سازی تیم‌های ملی دیدار و گفت و گو کرد.

 

سجادی با اشاره به دشواری رشته اسکی نسبت به دیگر رشته‌ها گفت: اسکی نسبت به برخی از رشته‌های ورزشی سخت‌تر است و بخش قهرمانی این رشته از دشواری بیشتری نسبت به دیگر رشته‌ها برخوردار است. اعتقاد دارم در اسکی و اسنوبرد استعدادهای خوبی داریم و باید بیشتر به این رشته‌ها توجه شود.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: جایگاه ما در اسکی بالاتر از این است و با توجه به اینکه علاقه‌مندان زیادی برای این رشته در ایران داریم قطعا می‌توانیم به جایگاه‌های بهتری برسیم. در ایران مدت زمان برف کم است و با توجه به قرار گرفتن در منطقه گرم و خشک با برخی مشکلات روبرو می‌شود، اما‌ می‌توان در بخش‌های مختلف کشور چندین ماه را به اسکی کردن پرداخت.

 

سجادی با بیان اینکه رشته ورزشی اسکی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: رشته ورزشی اسکی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و فراموش نکنیم هر رشته‌ای که مورد توجه قرار گرفته پیشرفت کرده است. برای مثال والیبال چندسال کار کرد و به این جایگاه رسید و هر رشته‌ای می‌خواهد به جایگاه بهتری برسد باید با جدیت کارها را پیش ببرید و تلاش کند.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: اسکی با حضور افتخاری می‌تواند روند خوبی را طی کند و امیدوارم در مسابقات پیش رو به مدال دست پیدا کند. هر رشته‌ای که موفق به کسب مدال شود توجهات را به خود جلب می‌کند. ما هم به عنوان وزارت ورزش کمک‌های خود را برای پیشرفت ورزش اسکی به کار خواهیم بست.

 

وی به در پیش بودن بازی‌های آسیایی زمستانی 2017 نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اسکی‌بازان ایران بازی‌های آسیایی ساپورور 2017 را در پیش دارند تلاش خواهیم کرد که کمک‌های خوبی را به رشته اسکی داشته باشیم.

 

سجادی در پایان از زحمات ریاست فدراسیون،مربیان، سرپرستان کمیته‌ها و دیگر اعضای فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه‌ها