کد خبر : 1385594 | 18 دی 1395 ساعت 15:28 | 27.9K بازدید | 5 دیدگاه

اصفهانیان: او اگر استعفا داده باید دلایلش را بگوید

مگر عابدینی باید استعفای کی‌روش را اعلام کند؟

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی در صورت استعفا باید دلایل قانع کننده خود را برای این تصمیم بگوید.

مگر عابدینی باید استعفای کی‌روش را اعلام کند؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فریدون اصفهانیان در واکنش به استعفای کارلوس کی‌روش و تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردا (یکشنبه) تشکیل جلسه خواهد داد و این موضوع از قبل اعلام شده بود، اما دستورجلسه مشخص نیست و اگر استعفایی در کار باشد در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

 

وی با انتقاد از اینکه امیر عابدینی، سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال که به صراحت استعفای کارلوس کی‌روش را مطرح کرده است، اظهار داشت: استعفای سرمربی تیم ملی را که آقای عابدینی نباید اعلام کند. اگر استعفایی وجود دارد باید به هیئت رئیسه بیاید، دلایل آن مشخص شود و رئیس فدراسیون، یک نفر از اعضای رسمی هیئت رئیسه یا سخنگویی هیئت رئیسه آن را اعلام کنند. الان هیچ‌کدام از این افراد در خصوص استعفا چیزی نگفته‌اند.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر استعفایی مطرح شده باشد، یک نفر نمی‌تواند در این خصوص تصمیم بگیرد یا نظر بدهد. باید این موضوع به هیئت رئیسه بیاید، کی‌روش در هیئت رئیسه دلایل خود را اعلام کند و بگوید به چه دلیل این استعفا را داده است.

 

اصفهانیان تأکید کرد: هنوز چیزی از استعفای کی‌روش به دست ما نرسیده و هیچ خبر رسمی هم در این خصوص وجود ندارد. چون همه می‌گویند کی‌روش استعفا کرده است، اما این موضوع را چه کسی گفته است؟ آیا تاج یا کفاشیان در این خصوص اظهارنظر کرده‌اند یا از اعضای هیئت رئیسه کسی چیزی گفته است؟

 

دیدگاه‌ها